میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

همه هســــــتی من

دوسـِت دارمــــــــ....

1393/9/2 19:27
نویسنده : ملی پناهی
653 بازدید
اشتراک گذاری

از اول مهر مهد کودکت رو عوض کردیم آوردیمت مهدی که تو خیابونمونه خیلی راحت شدیم از رفت و آمد اولش می ترسیدم نکنه سختت باشه اما روزه اول جلوی در تا بچه ها رو دیدی، دستت رو بالا می بردی داد می زدی : ســـــلام دوستم !!! الان هم همش می گی من نمی خوام برم مهد خورشید می خوام برم مهد کودک جدیدم، مهد ماخدرانه ( مادرانه )

الان خیلی راضیم، مربیت می گفت: بچه ها رو تو زمین بازی جمع کردم همو رو ساکت نشومدم گفتم بچه ها کی بلده برامون یه شعر بخونه میکاییل دستشو برد بالا گفت: من ؛ اومد وسط کلاس شروع کرد به خوندن

دوسِــــــــــــــت دارم منه بی چاره ِ ( محسن یگانه)

دیروز دارم بوسِت می کنم می گی: اینقدر بوسم نکن لـــبی می شم خوب !!!

تا حالا دو بار چشم ما رو دور دیدی تبلت بی چاره رو بردی زیر شیر آب شستی !!!

 

 

 

 

 
پسندها (4)

نظرات (8)

نیلوفر
3 آذر 93 7:46
عزیزززم چه خوب شد عکس خودتو گذاشتی ملی جون..ماهین شماها
مامان الهام
3 آذر 93 17:19
ای جوونم چه شعری بلده وروجک
فرشته
9 آذر 93 18:54
سلام ملی جون خوبی؟وروجکت خوبه؟ ماشالا چه بزرگ شده ایشالا داغش نبینی عزیزم منو یادته گلم؟ خوب فکر کن آها؟ آها؟ یادت نمیاد؟ راستش دلم برات تنگ شده بود هروقت میرفتم تو وبت میدیدم خراب شده و نمیدونستم چیکارکنم؟تااینکه چندروز پیش یادت افتادم و تو گوگل سرچت کردم و بالاخره پیدات کردم😍 فاطمه خانم منم 2سالشه و کم کم باید از شیر بگیرمش مادر شدن چه قشنگ و شیرین و سخته و سختیشم نازه بیشتر پستاتو خوندم و ذوق کردم ازاین همه احساس قشنگ و بغض کردم با یکیش و چقد شبیه همیم من و تو .... چقد قلمت قشنگه مث قبلنا
ملی پناهی
پاسخ
سلام عزیزم آره مگه میشه یادم نیاد چقدر حس خوبیه یه دوست بگرد پیدات بکنه خدا فاطمه خانومت رو برات نگه داره خانومی شده واسه خودش
فرشته
18 آذر 93 17:01
دنبال یه دوست قدیمی گشتن هم خیلی حس خوبی داره اینروزا شدیداً احساس افسردگی میکنم هیچی خوشحالم نمیکنه احساس تنهایی میکنم آستانه صبرم پایین اومده بچمو هم با این حسای زشتم اذیت میکنم و شوهرمو خدایا کمکم کن تا این حس ازم جداشه هرکاری میکنم فقط موقتی خوب میشم و باز... حسای بد سراغم میاد: مثل حسادت به اطرافیام تنهای تنهام
فرشته
18 آذر 93 17:03
راستی عزیز چرا نظرات بدون تایید نمایش داده میشه؟
ملی پناهی
پاسخ
عزیزمممم می فهمم درکت می کنم منم یه روزایی اینجوری شدم زندگیه دیگه همیشه روی یه پاشنه نمی چرخه بیشتر برای خودت وقت بذارررررررررر
فرشته
16 دی 93 15:32
سلام کجایی؟ نگرانت شدم نکنه باز یه وب جدید... حداقل ادرس بده!
مامان کیان کوچولو
24 دی 93 18:17
عززم مردی شده واسه خودش
مامان زهره
19 فروردین 94 18:54
سلام گلم چقدر ماهی پسر ناز خدا حفظت کنه خوشگلم دوستت دارم سالت به خیروخوشی