میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

همه هســــــتی من

سگه نازنین

1393/10/27 22:52
نویسنده : ملی پناهی
554 بازدید
اشتراک گذاری

همه قصه هام تو هستی لحظه لحظه هام تو هستی

تو خیالم توی خوابـــــم پا به پام بازم تو هســـــــــــتی

دیشب داشتیم با هم کارتون می دیدیم بهت می گم میکاییل من از این سگه خوشم نمیاد !!! می گی : نه !!! این سگه ناسَنینیه ( نازنینیه !!! ) منو می گی این شکلی بودم تعجب اینجوری هم شدم خجالت !!!

می گی : مامان امروز تو مهد کودک منو رایان و امیرستان ( امیر احسان ) خیلی وحشی شده بودیم می گم خوب چی کار می کردین ؟!؟! می گی بدو بدو می کردیم زیر میز قایم می شدیم .

مامانی می برمت کلاس اُرف بزور نگهت می دارم اصلا واینمی سی  همش می گی : اَستم ( خسته ام ) خوب حق داری از صبح که مهدی بعدش هم کلاس اما هفته ایی یه روزه اما دلم می خواد تلاشمو بکنم تا آخرش بریم .

به من می گی مامان داری می ری : آس ماس کیا !!! اول کلی فکر می کنم ببینم چی میگی بعد تو ذهنم جرقه می زنه که آزمایشگاه رو می گی ؛ بعدش می گی منم دارم می رم سر کاره اودم ( خودم )

این عکس ها هم  یه سری از عکسای روزه تولدته که تازه آماده شده ...

پسندها (3)

نظرات (2)

نیلوفر
28 دی 93 13:11
میکاییل خوشکلم شیرین زبون
مامان آرتین
12 بهمن 93 10:42
سلام ملی جون بی وفا. سر نمیزنی بهمون دیگه. هرچند خودم هم بی وفا شدم ها. یادته اون اوایل چقدر به همدیگه سر میزدیم و جویای احوال هم بودیم. یاد باد ان روزگاران. قربون این پسر بشم که انقدر بزرگ و آقا شده آره بخدا منم خیلی دلتنگ اون روزا می شم اما دیگه وقت نمی کنم بخدا