میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

همه هســــــتی من

دوست ندارم پیر بشی

1394/2/26 9:46
نویسنده : ملی پناهی
537 بازدید
اشتراک گذاری

همه جا مـــحو تماشای توام

 

یه عادت بد پیدا کردم که قبل از خواب موبایلو می گیرم دستم وایبر و تلگرام و ... هر چی که هست رو چک می کنم تو هم می گی به منم می دی منم وقتی کارم تموم می شه می دمش به تو ، تو هم کلیپ هایی که تو وایبر اومده رو نگاه می کنی دیشب یه کلیپ رو دیدی که خودم ندیده بودمش یه انیمیشن یک دقیقه ایی بود یه مکعب خیلی کوچولو با یه مکعب بزرگ و اینکه مکعب بزرگه خودش رو سپر مکعب کوچولوئه می کرد که آسیب نبینه تا اینکه مکعب کوچولوئه بزرگ شد. راحت از سر بالایی ها بالا می رفت اما مکعب بزرگه پیر شده بود نمی تونست بالا بره که مکعب جوان کمکش کرد تا رفت بالا

گفتی این مامانشه گفتم آره حالا که بزرگ شده مامانش پیر شده، گفتی منم بزرگ شدم  گفتم بله تو هم داری بزرگ می شی؛ گفتی یعنی تو هم پیــــــــــر می شی گفتم آره عزیزم منم یواش یواش پیر می شم

یهو دیدم لبای خوشگلت غنچه شد بغض کردی و زدی زیر گریه دوباره کلیپ رو می دیدی باز هم گریه و بهم می گفتی نه من دوست ندارم تو پیر بشی ..........

عاشقتم مهربونم

پسندها (3)

نظرات (1)

♥ نادیا و نیکتا♥
26 اردیبهشت 94 10:05
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........