میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

همه هســــــتی من

پنج سال هم تمام

1395/6/28 8:59
نویسنده : ملی پناهی
462 بازدید
اشتراک گذاری

پـــــــــــــــنج سالگیت مـــــــــبارک

عشق من، نـــــفسم تولــــــدت مبارک

با اینکه دوران قشنگ کودکیت روز به روز سپری می شه اما از اینکه در کنارم داری بزرگ می شی خیلی خوشحالم لذت وصف ناپذیری رو در کنارت حس می کنم از اینکه ایتقدر قشنگ با هام حرف می زنی نظر می دی دعوا می کنی همفکری می کنی خوشحالم خیلی خوشحالم

دیروز به من می گی تو گوگل بنویس ( خـــــــــــــــدا ) منم نوشتم فکر کردم می خوای نوع نوشتنشو ببینی بعدش گفتی حالا وایسا الان عکسشو میاره

دنیای قشنگی داری حیف که تو هم مثله بچه ها دوست داری بزرگ باشی ...

امسال روز تولدت بعد از سر کار یه کیک کوچولو خریدم و اومدم خونه تا رسیدم گفتی الان کیکم رو می خوام هر چی التماس کردم بذار یه کم بخوابم بعدش نذاشتی ...

کیک و شمع و برف شادی و کلی خوشحالی تو شام یه رستوران و بعدش مثل پارسال پارک ارم شهربازی

تولد اصل کاریت توی مهد بود با یه کیک BAT MAN به انتخاب خودت، با حضور عمو سینا و بچه های مهدتون

همه هستی من

تولدت مبارک


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابایی
18 آبان 95 22:33
تولدت مبارک باشه عزیزم .. فدات شم مردی شدی برا خودت ماشاالله .. مواظب خودتو مامان باش ... ایشالا تولد 120 سالگیت ...