میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

همه هســــــتی من

You are shaking my heart

1393/6/24 21:05
نویسنده : ملی پناهی
492 بازدید
اشتراک گذاری

 

آقای من ،عزیـــــــــــــــــزم ، عشقم

شب میلادت مبارک همه کسم ؛ سه ساله شدی نفسم ...

همه وجودم مامانی جونم 

چقدر تکرار کنم دوستت دارم عشقمو بهت ثابت کنه ؛ چقدر کلمه ها قاصرند و عاجــــــــز ،    چقدر از داشتنت خوشحالمو به خودم می بالــــــــــــــــم . سه ساله شدی تنها دلیل زنده بودنم .

چقدر آقایی  ؛جقدر فهمیده ایی ،چقدر شیرینی و باهوش و شیطون و دوست داشـــــــــــــتنی .

چقدر تو این یک سال تغییر کردی چقدر بزرگ شدی همه چیز رو درک می کنی با من حرف می زنی ، نظر می دی گاهی تهدیدم می کنی .... 

فردا تولد گرفتم برات تو مهد کودک فکر کردم اینجوری بیشتر خوشحال بشی ، مرخصی هم گرفتم از صبح تا شب پیشت باشم  ،آتلیه هم تنگش بشه می چسبه یه عکس مادر و فرزندی عشقولانههههههه .

بابایی نیست مالزیه ؛ نه بهانه گرفتی نه حرفی زدی خیلی منطقی هر کی ازت می پرسه بابات کو ؟!؟!  میگی : سوار هواپیما شد رفت مالزی ، دانشگاه .

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان الهام
24 شهریور 93 22:55
عزیزم تولدت مبارکه
همسایه پشتی
25 شهریور 93 12:55
تولدت مباااااااااااااااااارک عزیزم
ﻓَﺮے ﻣﺂ
26 شهریور 93 11:56
ملی جونممم تولد نباتم خیلی خیلی مبارک باشه انشا... صد ساله بشه و همیشه کنار هم خوب و خوش باشید
بابایی
31 شهریور 93 14:13
سلام.....عزیزم تولدت مبارک باشه ان شاله که همیشه بابا و مامن پیشت باشن همونطوریکه من اومدمو سر از چادره میکی درو وردم. ان شاله که روزهایی زیادی برات با خودت و مامانی ملی تولد بگیریم. تولدت مبارک بابا