میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

همه هســــــتی من

دَ

1391/5/21 10:48
نویسنده : ملی پناهی
276 بازدید
اشتراک گذاری

پسره گلــــــه مامان

 

دیگه معنی بیشتر حرفهامو می فهمی و با زبون خودت جوابمونو می دی بیشتر کلمات رو می دونی میگم میکاییل دیوار کو ؟؟ نگاه دیوار می کنی می گی دَ می گم در کو ؟؟؟ نگاه در می کنی می گی : دَ تا درختها رو می بینی ؟؟؟ خودت می گی : دَ ، میگم میکاییل با مامان کجا بره ، خودت می گی : دَ

دیشب هم که برای اولین بار خودت دستت رو زدی به زمین و بلند شدی دیگه از این به بعد نیازی به در و دیوار نداری ، دو روزه غروبا با یه کفش بوق بوقی می ریم یه دوری با هم میزنیم من دستتو می گیرم و تو آروم آروم قدم برمیداری وقتی چند قدم میری خسته می شی می خوای بشینی زمین که دیگه من بغلت می کنم

قدمهایت محـــــــــــــــــــکم ، گامهایت اســـــــــــــــــــتوار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم مامان رادین
24 اسفند 91 3:49
بوس برای میکاییل


بوس برای رادین
sephri
24 اسفند 91 3:50
اخ که چقد شیرین لحظه اول راه افتادنشون.مبارکش باشه


واقعان شیرینه دکتر هلاکویی می گه بزرگترین اتفاق زندگیشونه
shirin
24 اسفند 91 3:51
elahi ghorboone oon pahaye koocooloot , janam vay inghadr khandidam ke neveshti gamhayat ostovar , elahi ghorboone maman meli ye ba ehsas beram ke che keyfi mikone ba pesaresh , khoshgelam omidvaram hamishe shahede shadihash bashi


هههههه قوربونت برم خاله شیرین مهربون
ایشالله که تو هم یه روز مونسه تنهایی و غریبیت بیاد
و تو هم از تک تکه کاراش لذت ببری
آوین
24 اسفند 91 3:51
سلام عزيز دلم خبري ازت نيست دلم خيلي برات تنگ شده
از طرف من اين شازده كوچولو را ببوس


منم دلم برات تنگ شده بخدا اتفاقا صبح که از خواب پا شده بودم به یادت بودم
همسایه پشتی
24 اسفند 91 3:52
سلام عزیزم.ایشالاه که ادمک دلت همیشه شاد باشه و هر روز با دیدن کارها و حرفهای جدید میکاییل جون خوشحالتر شه .
راستی این پستت عکس میکاییل جونو با اون گامهای استوارش کم داره


ممنون خاله جونی
هی عکس خواستم بگیرم اما اینقدر تکون خورد که همه عکسا خراب شدن