میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

همه هســــــتی من

مــــــــــــــو اومد !!!

1392/7/4 11:36
نویسنده : ملی پناهی
406 بازدید
اشتراک گذاری

آقا کوچولوی گل من

 

   اغراق نکردم اگه بگم هر کی می دیدت  عاشقه اون موهای فر فریت می شد اما جلوی صورتت تا می اومد می گفتی مامانی : ایــــــــن!!!! مو   اومد !!!!

واسه این تصمیم گرفتم برای اولین بار ببرمت آرایشگاه ، اول بردمت آتلیه و ازت عکس گرفتم بعد کلی برات توضیح دادم قصه تعریف کردمت که می خوایم بریم آرایشگاه و قراره چه اتفاقی بیفته و توهم با دقت گوش می کردی و وقتی می گفتم بریم آرایشگاه با سر تایید می کردی که بریم

اما تا آقای آرایشگـر پیش بند رو برات بست شروع کردی به گریه کردن اینقدر گریه کردی و مامان مامان کردی که نگو !!!

آخرش قیافه ات برام تازگی داشت انگار یکی دیگه بودی برام ، همون موقع دلم برای قیافه قبلیت  تنگ شد اما همین قیافه به شدت پسرونت رو هم دوست میدارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

shirin
4 مهر 92 18:00
ey joonam delam barat ye zare shode bood , baba kojaid shomaha? shayad 20 bar bishtar zang zadam asan facebook ham nemiyay az inja ham naomid shode boodam ke vaghti oomadam didam in axa ro gozashti engar donya ro behem dadan , khoobi meli joonam , vay ke che mashala pesaret mardi shode vase khodesh cheghadr behesh miyad , mashala az bas ke khoshgele hame joor modeli behesh miyad , zoghmarg shodam iin axa ro didam ye khabari az khodet bede


عشقم در اولین فرصت بهت می زنگم

الی مامی آراد
4 مهر 92 18:28
ای جونم مبارک باشه چقدر تغییر کردی 180 درجه هر دو هم قبل و هم بعد خوشگلی گام

ممنونم خاله جون

مامی کوروش
6 مهر 92 9:19
ای جااانم عزیزم چه گریه ای می کنه . قربون اون قیافه پسرونه ات عزیزم . ولی فر موهاش رو هم دوست داشتم اخه !


وای خودم کلی به گریه هاش خندیدم
مامان هامان
7 مهر 92 13:15
مبارکه وای عزیزم هزار ماشاالله خدا حفظش کنه همه مدلی بهش میاد ببوسش

ممنونم
مامان کیان کوچولو
8 مهر 92 2:00
چقدر عوض شد قیافه اش .. جاااااااااااااااانم چه پسری شدی ...
واااااااااااااای ملی جون ماهم چنین جرکتی زدیم سریع هم پشیمووون شدیم ...

اما ماشالله دیگه مرد شداااااا



آره منم پشیمون شدم کاش یه کم کوتاهش می کردم
مریم مامان رادین
8 مهر 92 8:03
عاشقتم مرد کوچولو


منیر
11 مهر 92 17:19
خاله فدای تو و این تیپ جدیدت بشه
تو که هر روز خوردنی تر میشی
الهی بمیرم بچه ام اون جوری گریه میکرده مامانش از من هم بدتره داره عکس میگیره


خخخخخخخخخخخخخ
بابایی
12 مهر 92 23:13
لاو یو


می تو ددی
آسمونی ها
19 مهر 92 11:32
عزیزم
چقدر بانمک تر شده با این موهاش


ســـــــــــــــــــــــلام
ممنونم ممنونم