میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

همه هســــــتی من

دوره سرت بگردم

1392/7/12 23:35
نویسنده : ملی پناهی
405 بازدید
اشتراک گذاری

تنها نشستم با همه عذاب وجدانی که وجودمو گرفته
فکرها از سرم می گذرن کوتاهیه من بود ؛ اتفاق بود ، چشم  بود هر جی بود بد جور دلمو شکسته امروز جمعه 12 مهر

مامان اکرم پیشنهاد داد بریم پارک بانوان واسه
ناهار دلم نبود برم می دونستم با تو رفتن مصیبته اما دلم نیومد بهش نه بگم قبول
کردم حدسم درست بود پنج دقیقه یه جا نشستی 
تا ساعت 5 یکریز راه رفتی بدو بدو کردی  بعدش 
رفتیم پارک تنیس شاید نباید می رفتیم تو باز خوشحال بودی و این طرف اون طرف
می رفتی تا یه لبه پیدا کردی از همونایی که همه آدما میشینن رفنی اونجا و به زبون
خودت گفتی : دودو یعنی بشینیم و نشستیم هنوز نشسته عطسه ام گرفت عطسه کردم دیدم
مامان اکرم داره جیغ می زنه برگشتم دیدم نیستی 
و به پشت چجوری افتادی نمی دونم ارتفاعش هم کم نبود تو یه زمینه گِلی ؛
پریدم بغلت کردم لبت خون می اومد دماغت ورم کرده بود و گریه می کردی اومدم بالا
دیدم پشت سرت پره خونه  فهمیدم سرت شکسته
مامان اکرم نمی دونی چی کار می کرد گفتم الانه که سکته کنه نمی دونم چرا اونجوری
می کرد رفتیم بیمارستان محکم بغلت کرده بودم هزار بار بغضم قورت دادم فقط باهات
حرف می زدم شعر می خوندم که نترسی 
اول  قسمت شکستگی رو با تیغ تراشیدن
دلم ریش می شد چشمامو بسته بودم و فقط برات گل گلدونم می خوندم آمپول لیدو کایین
هم زدن تا سرت بی حس بشه و دکتر بخیه زد یادم رفت بپرسم چند تا ؟؟؟ دکتر هم که
قیافه مامان اکرم رو دید باهاش یه دعوا حسابی کرد گفت مثلا تو بزرگی !!! تو
اینجوری بترسی این بنده خدا که مادره باید چی بگه ؟ اما من دلم واسه مامان اکرم یا
بقوله تو اکی کی می سوخت اومدیم خونه بردمت حموم با رنگهای انگشتی نقاشی کشیدیم
بدنتو شستم بعد شامت رو دادم و تو مشغوله بازی شدی دلم نیومد به بابا بگم به
مامانه خودم هم نگفتم فقط دارم با خودم فکر می کنم  که قلبم عمرم نفسم من نمی تونم ببینم  دردت رو 
درد و بلات به جونم      

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان کیان کوچولو
13 مهر 92 14:08
واااااااااااااای عزیزم خیلی ناراحت شدم ...
اما بازم خداروشکر که به خیر گذشته ...
اما خودت خوب روحیه ای داری هاااا
عزیزم کله اش بخیه خورده ...
واقعا توی یک چشم بر هم زدن این جوری شد ...
خیلی سخته به خدا این همه مواظب بچه باش بعدش یه لحظه که داری عطسه می کنی اینجوری میشه ...
عزیزم ایشالله که زودی خوب میشی خاله جوونم


میبینی سمیه جون بقرعان سی ثانیه هم نشد
منیر
14 مهر 92 9:00
الهی بمیرم برای هردوتون........
یکی بیاد اشکای منو جمع کنه.......
ان شالله زودی سرت خوب بشه پهلوون من


قوربونه اون دله مهربونت برم من ایشالله
مری
14 مهر 92 9:55
الهی بمیرم ملی جون خیلی ناراحت شدم خیلی زیاد یاد افتادن آرتین از روی دوچرخه افتادم
همین سنها بود شایدم کوچیکتر اما باورت میشه هنوز عذاب وجدانش ولم نکرده؟؟؟؟فقط به خاطر اینکه پیشش نبودم ایشالا زودتر خوب میشه خداروشکر به خیر گذشت


منم عذاب وجدانش داغونم کرده
مریم مامان رادین
14 مهر 92 14:35
الهی بمیرم، اولش با ذوق اومدم وبلاگو باز کردم دیدم پست جدید گذاشتی، بعدش یهو وا رفتم عزیز دلم....


الی مامی آراد
14 مهر 92 17:16
ای جونم نگران نباش عزیزم از این اتفاقا برای بچه های کوچولو زیاد میفته زودی خوب میشن خدای مهربون همیشه مواظبشون هست خدا رو شکر که بازم اتفاقی بدتر نیفتاده


آره واقعا اگه یه سنگ اونجا بود چی ؟؟؟
زهره (مامان کوروش)
15 مهر 92 1:10
ای خداااااا بمیرم برای دلت اون لحظهه


خدا نکنه دوستم نمی دونی چی کشیدم
الی مامی آراد
16 مهر 92 13:35
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .



روز کودک مبارک . . .



متشکرم خاله جووووون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
16 مهر 92 15:44
ای جون دلم. خدا بد نده. خاله جون مواظب خودت باش. ناسلامتی مرد خونه ای ها باید مراقب مامانت هم باشی.


خخخخخخخخ ما اینیم دیگه خاله
Nar joon
21 مهر 92 21:20
واااااي مليييي چه بددد خيلي وقت بود بهت سر نزده بودم اما حالم گرفته شد وبت رو باز كردم اي بابا طفلك ميكاييل
ولي خواهش ميكنم عذاب وجدان نداشته باش بچه ها تا زمين نخورن بزرگ نميشن خدا رو شكر تو خيلي بهتر از من بچه بزرگ كردي امور صد بار زمين خورده واي واي


مگه می شه عذاب وجدان نداشت آخهههههههههه
مامان هامان
28 مهر 92 8:58
سلام عزیزم الهی من بمیرم ببخش دیر به وبتون سر زدم خ خیلی سرم شلوغه بغض گلومو گرفته خیلی ناراحت شدم خداروشکر به خیر گذشته درکت می کنم عزیزم بیشتر مراقب خودتون باشید میکی جونو ببوس

عزیزم فدات شم چشم مواظبیم

سمانه مامان پارسا جون
16 آبان 92 14:41
وای خدا خیلی ناراحت شدم ملی جون الان چطوره بهتره؟
ملی پناهی
پاسخ
خوب شده فدات