میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

همه هســــــتی من

اولین فحـــش

1392/8/11 12:13
نویسنده : ملی پناهی
328 بازدید
اشتراک گذاری

نو نو !!! بی تَ بی تَ !!!

پسرم فحش یاد گرفته تو مهد کودک !!! نُنُـــــــــر بی تربیت !!! اینقدر بی تَ بی تَ رو قشنگ می گه

دلم قنج می ره واسش با اینکه دلم نمی خواد از حالا حرف بد یاد بگیره اما خودم یه وقتایی نمی تونم جلوی خودمو بگیرم و بهش می گم : نو نو اونم بلافاصله جواب می ده : نو نو ؛ بی تَ بی تَ !!!

البته معنی اش رو که نمی دونـــــــــــــــــــه بَچَـــم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مری
14 آبان 92 8:21
ایییییی جونم میکی جونم دارم تصور میکنم لب و دهنش رو موقع گفتن این حرفا چه با مزه میشه حسابی ببوسش عزیزم چقد دلم تنگ شده بود کاره حسابی سرت رو شلوغ کرده ها نه؟؟؟؟این بیحوصله گی هات هم مال همین کاره س چون از یکنواختی دراومدی دیگه حوصله کارای همیشگی رو نداری هرچند بچه دیگه وقتی نمیذاره اما خیلی خوبه نصف وقتت مال خودته ملی جون این خیییییییییلییییییی خوبه..... عاشق آهنگ وبلاگتم...مرسی... چه داماد بی ت بی ت اییییییی
ملی پناهی
پاسخ
یادته یه روزایی چقدر با هم حرف می زدیم
مامان گیسو جون
18 آبان 92 0:29
ملییییییییییی جونم سلام عشقم خوبی ؟ عزیز دل من خوبه ؟ ای جانم قربونش برم با اون فحش دادنش ببوسش کجایی دختر؟ گفتی برمی گردی زنگ می زنی رفتی حاجی حاجی مکه ؟ دلتنگتم بوسسسسسس
ملی پناهی
پاسخ
مونا بقرعان منم خیلی دلم تنگتونه وقت نمی کنم اما این روزا بهت می زنگم
منا مامان یسنا
25 آبان 92 20:40
سلام عزیزای دلم.حسابی دلتنگتون شده بودم.درضمن خداروشکر که سر میکاییل خوب شده .خیلی ناراحت شدم ولی خدارو شکر.ماشااللهخیلی بزرذگ شده ماشاالله
ملی پناهی
پاسخ
ممنونم عزیزم
محيا كوچولو
26 آبان 92 2:36
سلام خاله جوني خوبين؟ ميكي نونو خوبه؟ يه جوري نوشتين فحش كه آدم ميترسه بچه چي ياد گرفته حالا از بی ت بی ته شروع شده یواش یواش می ره بالا
منا مامان یسنا
28 آبان 92 13:44
عزیزم دلم برات تنگ شده به دیدنم بیا
ملی پناهی
پاسخ
منم دلم تنگ شده عزیزم منتها خیلی دیه دیر نت میام
مامان محمد مانی
29 آبان 92 22:47
کجایی پس ملی جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از وقتی برگشتی حسابی سرت شلوغ شده هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ]
ملی پناهی
پاسخ
آره دیگه خیلی حوصله نت ندارم
سعیده مامان آرتین
30 آبان 92 10:26
آرتین هم بی دَدَب یاد گرفته (بی ادب). چه میشه کرد بالاخره یاد می گیرن دیگه. الان نه تو مدرسه یاد می گیره.
ملی پناهی
پاسخ
عزیزم دیر و زودداره سوخت و سوز نداره