میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

همه هســــــتی من

از مهــــــــر تا آبان

1392/9/7 19:56
نویسنده : ملی پناهی
488 بازدید
اشتراک گذاری

 

این عروسک رو اکی کی ( مامان اکرم ) برات خریده بود وقتی که سرت شکسته بود الان هم همچنان اگه ازت بپرسن سرت چی شده بود می گی : ایکسته ؛ آگا کاییل ، آی دُتُ  ( شکسته ، آقا میکاییل آقای دکتر ) همچنان فکر می کنی آقا هم جزه اسمته .

 

این عکس هم ماله لحظه ایی که بابا رسید و بعد از مدتها دیدت .

 

تو این مدت دو روزی هم رفتیم بابلســــر و چقدر برات دریا  ( دَیا ) جالب بود .

 

 

 

 

 عاشقه پاییزم با رنگ های اغوا کنندش اونم پاییزه شهری که همه دورانه بچگی مو توش گذروندم  ؛ بروجرد من  . برای تعطیلات عاشورا رفته بودیم

 

 

 

 

 

و در آخر آقا کوچولوی خوشگل من و تلاش  بی نتیجه بابا برای گرفتن عکس برای لاتاری 2013

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان گیسو جون
8 آذر 92 23:44
ملی جونم چقدر دلم برات تنگ شده بود چقدر خوب شد عکس گذاشتی و من چقدر از عکس پدر و پسر خوشم اومد به خدا اشکم دراومد واییییییییی این جیگر من ماشاا... چقدر بزرگ و خوردنی شده بچلونششششششش حسابی خودتم بوسسسسسس همیشه شاد باشی و سلامت خصوصی
ملی پناهی
پاسخ
فدات شم عزیزم ممنونم
منیر
9 آذر 92 10:30
وای که میکاییل خونم پایین اومده بود شدیییییییییییییید همیشه به سفر خانم یواشکی اومدی و رفتی ، میومدین پیش ما ، اگر هم شرایط جور نبود بیاین اینور خبر میدادی ما می اومدیم سمت شما لااقل من اون فسقلی رو میچلوندمش ان شالله همیشه شاد باشین راستی همسری کار پایان نامه ش تموم شد؟ نری دوباره یه ماه بعد بیای
ملی پناهی
پاسخ
بخدا از چالوس که رد می شیم همش تو توی ذهنمی نه تموم نشده دفاعش مونده
مامان کیان کوچولو
10 آذر 92 11:10
عزیزم دلم شکست که کله میکی جونم شکست !!! عکسای بروجردتون خیلی قشنگه .. چه هوای پاکی داره ..
ملی پناهی
پاسخ
عزیزززززززززززم ممنون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
10 آذر 92 16:01
میکی جونم با حضور باباییت خوب حال می کنی ها. همیشه خوش باشید.
ملی پناهی
پاسخ
مـــــــــــرسی
مریم مامان رادین
10 آذر 92 20:13
خوشتیپ فسقلی عاشقتم
ملی پناهی
پاسخ
ممنون خاله جونم
الی مامی آراد
12 آذر 92 17:50
ای جوووووونم من فدات بشم که سرت شکسته عزیزم الهی همیشه شاد و خوش باشین
ملی پناهی
پاسخ
ممنونم
سمانه مامان پارسا جون
18 آذر 92 0:22
عکسهاتون خیلی قشنگ بود ملی جون مثل همیشه معلومه اونجا هوا تمیز و پاک بوده میکی گلمو ببوس
ملی پناهی
پاسخ
فدات بشم من