میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

همه هســــــتی من

یک روز برفـــــــــی

1392/10/13 20:18
نویسنده : ملی پناهی
694 بازدید
اشتراک گذاری

 

هفته گذشته چند روزی رو بی خیال ِ کار و زندگی شدیم و باز رفتیم به دیار مادری  و یه هفته هم در کنار خانواده بودن و لحظه به لحظه با پسری بودن حسابی چسبید اینقدر چسبید که نتیجه اش این شد که امروز عدد روی ترازو سه کیلو بیشتر از هفته قبل رو بهم نشون داد .

روز چهارشنبه 11 دی  یه روز قشنگ و برفی بود و ما هم به برکت وجود پسری و به نیت اینکه همه چیز رو تجربه کنه و بهش خوش بگذره به ما هم حسابی خوش گذشت .

اولش رفتیم کمی خرید بعدش وقتی  از شهر رد می شدیم دیدن آدم برفی های کوچیک و  بررگ آدم رو سر ذوق می آورد

 

بعدش رفتیم یه بستنی سنتی بروجرد خریدیم که خوردنش رو بهمتون پیشنهاد می کنم ( البته نه از هر جایی ) با خوردنش حسابی یخ زدیم  و آماده برف بازی شدیم  رفتیم برف بازی و میکاییل ناقلا تا تونست به من برف زد و از جیغ های من حسابی از خنده ریسه می رفت .

بعد از اون نوبت به درست کردن یه آدم برفی کوچولو بود که نتیجه اش این شد :

بعدش هم تاب تاب عباسی زیر برف اون هم بالای به تپه فکر می کنم تجربه جالبی باشه

فریز شده از یه برف بازی توپ به خونه برگشتیم  و برای یه ناهار یه آش رشته  خوشمزه زدیم اونم با طعم عشق و محبت مادرانه مامان اشرف

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیلوفر
14 دی 92 12:21
انشالله همیشه زندگی عاشقانه سه نفرتون گرم گرم گرم باشه
ملی پناهی
پاسخ
ممنونم
مریم مامان رادین
15 دی 92 20:12
جای ما رو هم خالی می کردید که نمی تونیم بریم مسافرت عوضش عکسها و نوشته های شما رو دیدیم به ما هم خوش گذشت
ملی پناهی
پاسخ
قوربورنت برم من جای شما حسابی خالی بود
منیر
15 دی 92 20:12
خدا رو شکر ان شالله همیشه شاد باشید ، الهی که همیشه هر سه تون سلامت باشید ، خدا مامان اشرف نازنین رو براتون حفظ کنه ملاحت جان دیر به دیر میای خواهر ، خودت خوب میدونی چقدر میکائیل رو دوستش دارم . دلم خیلی براش تنگ میشه از طرف من لپاش رو عااااااااااااااششششقونه ببوس
ملی پناهی
پاسخ
عزیزم منم دلم تنگ می شه اما صبح که سر کارم عصر هم با خونه و میکی و سریالهای ترک دیگه وقت نمی شه
سمانه مامان پارسا جون
18 دی 92 18:51
وای عکسهاتون خیلی قشنگ بود چه برفی کلی کیف کردم
ملی پناهی
پاسخ
متــــــــشکرم جای شما خالی
مامان هامان
1 بهمن 92 13:14
سلام خوش به حالتون همیشه خوش باشید میکی جون هامان اصالتا بروجردیه البته "بابای هامان" متولد اونجاست شهر زیبایی است ولی ما نتونستیم بریم اونجا برف بازی کنیم شاد شاد شاد باشید
ملی پناهی
پاسخ
پس هامان جونم همشهری منه