میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

همه هســــــتی من

صدایم کن

1392/12/9 16:43
نویسنده : ملی پناهی
427 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو مثله رودخونه ایی یا مثل باد ؟؟؟

 

نمی تونی هیچ جا آروم بمونی آرزو دارم یه بار بریم رستوران آروم بشینی روی صندلی تا آخرش می خوای هر چیزی رو کشف کنی بقول خودت همش می خوای بدو بدو کنـــی !!! من و بابا باید به نوبت غذا بخوریم یکی مون تو رو بگیره یکی مون غذا بخوره

 

هر کاری رو خودت می خوای انجام بدی اگه نه شرف شیدایی به پا می کنی که خودم خودم ؛ اگر هم نتونی انجامش بدی می گی : می می تونم

 

بعضی وقتا که صدام می کنی : بهم می گی : ملاعت ؛ خیلی خوشم میاد وقتی اینجوری صدام می کنی

 

تا بهت می گم دوستت دارم جوابم می دی : منم دوسِت دارم اَدیدم

 

هر وقت میام سراغت مهدکودک ازت می پرسم میکاییل امروز ناهار چی خوردی ؟ و هر بار جوابم می دی : اَنونی ( ماکارونی)

 

لباس تمام عروسک های بی چاره تو درمیاری و خودت می گی : آعِیـــــــــــش !! البته اینو از خودم یاد گرفتی که از مهد اومدی جورابتو در آوردم گفتم بهت : آخیش !!!

 

 

 

 

 

چـــــــــشمانت

بی اعتنا به حقوق بشر

مرا دربند خود کرده است ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیلوفر
7 اسفند 92 7:25
آخ جون ملی جون ما خلاصه اومد.دلمون دراومد واستونجمله آخرت فوق العاده بود
ملی پناهی
پاسخ
عسیسسسسسسسسسسسسم
مریم
7 اسفند 92 19:17
بابا خب دلمون تنگ میشه این همه دیر به دیر میای!
ملی پناهی
پاسخ
فدات شم سعی می کنم زود به زود تر بیام
منیر
8 اسفند 92 16:07
وای ملی و میکی خونم شدیییییییییییییییییییییییییدا پایین اومده بود
ملی پناهی
پاسخ
فدات شم منم همین طوررررررر
مامان کیان کوچولو
10 اسفند 92 17:07
فهيمه
11 اسفند 92 1:10
سلام مامان عزيز.چه عك قشنگي.خدا حفظشون كنه همه كودكان رو.منم دو تا گل پسر و يه وبلاگ اموزشي دارم خوشحال ميشم پيشمون بياين.
ملی پناهی
پاسخ
ممنونم حتما