میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

همه هســــــتی من

شروع سال 93

1393/1/15 21:12
نویسنده : ملی پناهی
389 بازدید
اشتراک گذاری

عید امسال خیلی راجع به سالی که برام گذشت فکر کردم پستی وبلندی برام زیاد داشت کلی تو این سال بزرگ شدم یه چیزایی اول سال 92 برام آرزوی محال بود اما الان برام یه اتفاق روزمره شده از اینکه تونستم به دستشون بیارم کلی به خودم افتخار کردم از خدا به خاطر همه داشته هام شاکرم در کل ساله خوبی بود با کلی خاطره به تونل زمان سپردمش و با یه دنیا آرزو و انرژی مثبت سال 93 رو شروع کردم .

عید رو هم دسته جمعی آغاز کردیم سال تحویل ساعت 8:27 شب بود و تو آقا کوچولوی من چقدر شنیدن قصه عمو نوروز برات جالب بود و همش سوال می کردی ما هم این بابانوئل رو جا زدیم برات به جای عمو نوروز

دو تا عکس هم از آب بازی تو حموم خونه خاله زهره گذاشتم که هر وقت می رفتی به زور بیرون می آوردیمت و تا تونستی تو این چند روز آب بازی کردی ...

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الی مامی آراد
16 فروردین 93 10:38
عزیزم عیدتون مبارک بهترینها رو برات آرزو میکنم
مریم
16 فروردین 93 14:32
جیگرشو موهاش دوباره فرفری شده
نیلوفر
23 فروردین 93 15:41
این پسره یا عسله؟؟؟؟؟؟
منیر
24 فروردین 93 16:12
ان شالله که سالی پر از موفقیت برات باشه ملاحت جان میکاییل قشنگم هم سالی پر از نشاط و شادی داشته باشه بابا دانیال هم ان شالله امسال درسشون تموم بشه و کنار خانوادشون روزگار خوب و خوشی داشته باشند
مامان گیسو جون
31 فروردین 93 13:35
روزت مبارک عزیزم
مامان یسنا
18 اردیبهشت 93 11:18
همیشه شاد باشید وامسال رو براتون کلی شادی وسلامتی وموفقیتهای روز افزون ارزو میکنم