میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

همه هســــــتی من

آبالوی ما

1393/2/12 9:48
نویسنده : ملی پناهی
417 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین عسل مامان

از دست خودم ناراحتم که این روزا که با زبونه خوشگلت تو همه وحودم غوغا می کنی نمی رسم بیام اینجا خاطراته بهترین لحظه های زندگیمو ثبت کنم راستش کارم خیلی این روزا زیاد شده دو تا از همکارام با هم باردار بودن و رفتن مرخصی و ما موندیم و حجم بالای کار ؛ هاردمون هم که این روزا سوخته و من موندمو لپ تاب بابا اونم بدون داشتن دکمه های فارسی حالا ببین من چه جونی می کنم تا یه کلمه تایپ کنم

دیروز رفتی تو حیاط داد می زنی : ملاعت !!!! ملاعت !!! بیا ، منم می گم تو بیا و این دیالوگ چند بار تکرار می شه یهو با جدیت تمام می گی : خوب بیا وقتی صدات می  کنم کارت دارم !!!!!!!!!!!!!

توی بالکن وایمیسی و به هر کی رد می شه سلام می کنی ، سلام آگا !!! این کارت منو یاد بچگی ها خودم می ندازه که جلو دره خونمون وایمیسادم هر کی رد می شد بهش سلام می کردم 

با هم کارتون نگاه می کنیم به من می گی :  تی بود ؟ بهت می گم : اسب آبی seahorse می گی نه این که 

صورتیه !!!!!!!!!                             

آلبالوهای پشت پنجره اتاقت داره سر و کله شون روی درخت پیدا می شه به بابا می گی : اینا تیه ؟؟؟ می گه : آلبالو  ، می گی آبالو بکنم ؟؟ می گه : نه حالا زوده بوسش کن تا زود بزرگ بشن .

نیم ساعت بعد بابا می گه : میکاییل یه بوس بده ؛ بهش می گی : نه !!! من که آبالو نیستم ؟!؟!؟!

خوردنیه مـــــــــــــن 

این روزها خیلی دلتنگتم  تمام ساعت هایی که نمی بینمت یک لحظه هم از ذهنم دور نمی شی خیلی دوستت دارم .

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان یسنا
18 اردیبهشت 93 11:16
سلام دلم براتون تنگ شده بود بخصوص میکائیل نازم.میبوسمتون .
همسایه پشتی
22 اردیبهشت 93 0:44
وای که چقدر ناز شده میکاییل جون دلم براش يه ریزه است اگه اومدن این طرفا حتما به مام سر بزنين.
نیلوفر
22 اردیبهشت 93 20:26
میکاییل شیزین زبونم چقدر دلم میخواد این عروسکو از نزدیک ببینم
نیلوفر
27 اردیبهشت 93 18:01
ای جونم عزیز دلم. چقدر این پسر خوردنیه عشقم
منیر
28 اردیبهشت 93 11:48
من فدای میکی شیرین زبونم بشمآبالوووووووبچه ام راست میگه دیگه باید بگیم اسب صورتی
مامان الهام
29 اردیبهشت 93 18:24
عزیزمی
محيا كوچولو
2 خرداد 93 22:40
سلام خاله جوني خوبين ايشالله؟ شما هم مثل ما خيلي سرتون شلوغ شده كمتر براي ميكي مينويسيد ايشالله خوش باشيد
نونو
5 خرداد 93 9:32
ملی جونم کجایی پس؟