میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

همه هســــــتی من

دوچرخه بزرگ

1394/3/7 21:51
نویسنده : ملی پناهی
515 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم اولین دوچرخه ات مبارک

چقدر زود بزرگ شدی خیلی وقت ها بهت خیره می شه و هنوز ناباورانه می گم این پسر بچه واقعی واقعا پسره منه !!! ماشالله قد کشیدی یه بلوز و شورت می پوشی دنباله گربه ها می کنی، از درخت توی کوچه توت های کال رو می چینی و با اون دست هات که سیاه و کثیفه می ذاری دهنت. واینکه عشقه اینو داری با بچه های توی کوچه بازی کنی منتها سه چرخه ات برات کوچیک شده بود دلت دوچرخه می خواست همش می گفتی : مامان برام دوچرخه بزرگ می خری ؟؟؟ منم خیلی به بابا می گفتم اونم خیلی امروز، فردا می کرد تا اینکه پنج شنبه هفته قبل که من سرکار بودم برده بودت و برات دوچرخه خریده بود و تو هم خوشحال هر روز کلی باهاش بازی می کنی .

 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان فاطمه
7 خرداد 94 21:57
سلام.اگر هنوز در جشنواره نی نی و طبیعت رای ندادین...پس لطفا کدهای 93 و 94 رو به 1000891010 ارسال کنید تا پسرخاله های وروجک برنده بشن....ممنونم
مامان سمیرا و بابا مسعود
7 خرداد 94 22:09
عزیزم...دوچرخه ی نازت مبارک...انشاالله همیشه شاد و خوشبخت زندگی کنی
nilia
7 خرداد 94 22:51
سلام دوست خوبم میشه یه خواهش بکنم تو جشنواره نی نی طبیعت به نی نیمون رای بدی لطفاعدد1روبه 1000891010 اس ام اس کن مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ویه چیز دیگه دوچرخت مبارکت باشه بزرگ مرد کوچک
مامان کیان کوچولو
28 خرداد 94 14:52
ای جانم مبارکه عزیزم دوچرخه ات . چه دوچرخه خوشملی . اخی دلم برات تنگ شده بود خاله جوون