میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

همه هســــــتی من

خوشمزه ترین کیک دنیا

1394/5/16 14:12
نویسنده : ملی پناهی
536 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلــــــــــــــــــــم

درسته که ساعت های خوب روز رو با هم نیستیم اما تو همون ساعت ها فکر نمی کنم بهت بد بگذره خدا رو شکر مهد مادرانه مهد خوبیه خیلی بازی می کنین و خیلی چیزهای خوب هم یاد گرفتی خیلی وقت ها زورکی میای خونه؛ یکی از فانتزی هات اینه که همیشه من بیام دنبالت، یکی از فانتزی های دیگه ات اینه که : (یه چیزی بخر ).

و اون چیز اگه خوراکی باشه خوشحالت نمی کنه و بیشتر دوست داری که ( اَبا بازی )  باشه . منم یه روزایی میخرم یه وقت هایی هم نه که  عادت نشه .

دیروز سرکار که بودم و تو طبق عادت پنج شنبه ها پیش بابا  تو  خونه بودی  منم خیلی سرم شلوغ بود و خسته یهو که صداتو شنیدم دلم قنج رفت بهم گفتی مامان داری میای یه چیزی بخر اینقدر با صدات شارژ شدمو حالم خوب شد که ناخواسته اطاعت امر کردم . عصر توی مغازه آقای اسباب بازی خیلی چرخیدم  تا بلاخره لباس اسپایدر من رو انتخاب کردم تا این حد نمی دونستم خوشحالت می کنه که از دیروز تا الان تنته و سعی می کنی جلوی بچه های کوچه باهاشون  جلون بدی .

ساعت هایی رو که میام خونه سعی می کنم با هم خیلی خوب پر کنیم مثلا با  دوچرخه بریم پارک کتاب بخونیم نقاشی کنیم  پاپکورن درست کنیم  الان خودت کاملا بلدی پاپ کورن درست کنی بابا که می گفت بلد نیستم بهش می گفتی ( کاری نداره  روغن بریز حالا نمک بعدش ذرتا رو بریز )

امروز برای اولین بار با هم کیک درست کردیم  من راستش از تو چه پنهون با پودر کیک می خواستم درست کنم می گفتم باید برم آرد بخرم تو هم می گفتی آرد داریم که و ظرف آرد رو آردی منم شاخ درآوردم که تو واقعا از همه چیز خبر داری منم گفتم نه آرد مخصوص کیک تو هم میگفتی همین خوبه دیگه . گفتم برو ببین آقای سوپر بازه که اگه بازه منم بیام

رفتی وقتی برگشتی دیدم یه بسته آرد هم دستته یعنی می خوام تو اون لحظه ها از ذوقت بمیرم گفتم چرا آرد خریدی گفتی بیا مگه آرد نمی خواستی گفتم: پول از کجا آوردی ؟ گفتی: ندادی بهم

با هم رفتیم یه پودر کیک خریدیم اومدیم یه زیر انداز انداختم که هر کاری دلت می خواد بکنی کیک رو برام هم میزدی شیر و روغن می ریختی خلاصه تا کیک درست شد رفتی و با همه بچه های کوچه اومدی  و اون بی نظیرترین کیک دنیا رو با دوستات خوردین .

پسندها (2)

نظرات (2)

نونو
29 مرداد 94 8:12
عروسک قشنگم
نسترن
29 شهریور 94 14:30
سلام عزیزم باتبادل لینک موافقی؟