میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

همه هســــــتی من

یه ساله با همیــــــم

1391/6/24 19:02
نویسنده : ملی پناهی
333 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز تک تک لحظه هاش تو ذهنمه تک تک ثانیه هایی که انتظار کشیدم تا بیای اون موقع فقط با تمامه وجود میخواسمت اما نمی دونستم داشتنت به این قشنگیه نمی دونستم که لبخندت به همه دنیا می ارزه اون موقع همه آرزوم این بود که دستات رو تو دستم بگیرم اما نمی دونستم وقتی دستت رو می گیرم تا تاتی کنی چه غروری همه وجودمو می گیره اون وقتا حسرت می کشیدم یه لحظه تو سونوگرافی ببینمت چقدر دلم می خواست بدونم چه شکلی هستی حالا صورته ماه و معصومت یه لحظه هم از جلو چشمام نمی ره حالا اون لبای خوشگلت رو باز می کنی می چسبونی به صورتم وقتی می گم مامانو بوس کن

همه امیدم ممنونم که با تو دیگه ناامیدی جایی برام نداشت همه زندگیم ممنونم که زندگیمو به این قشنگی کردی نفسم ممنونم که یکساله همنفسم شدی تا با هم هر دم نفس بکشیم همه کسم ممنونم که تو تمام بی کسی ها مونسم شدیو پا به پای من اومدی عمرم که تو تمام عمرم به اندازه یک لحظه با تو بودن خوشبخت نبودم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)