میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

همه هســــــتی من

می شه استعفا بدم ؟!؟!؟

1391/9/20 0:36
نویسنده : ملی پناهی
247 بازدید
اشتراک گذاری

تو همین مدته کوتاهه مطالعه و تحقیقم به کشفه بزرگی رسیدم نخبه بودن همینـــــــــــــه فقط حیفه این فراره مغزها واقعا !!!

درس خوندن میگن خیلی مفیده و خاصیت داره اما یه خاصیته بارزش واسه من این بود که آغــــــــــــــا می خواب بهت بچسبه گوشت بشه به تنت ، می خوای از بیرون رفتن و اینترنت رفتن لذت ببری حالا اینا به کنار می خوای کوزت کاری خیلی واست ارزش بشه ، چار تا کتاب قلمبه سلمبه عینهو من بگیر بذار مثله آینه دق جلوی روت که همچین یه نموره عذاب وجدان هم به جونت بندازه بعد اینقدررررررر همه موارده بالا بهت مزه می ده ، به جانه خودم راست می گم دیدم که می گم .

از وقتی که این کتاب ها رسیدن میکی به طرزه عجیبی شیطون شده و اینقدر ریخت و پاش می کنه که نگو منم باید اون که می ریزه پشته سرش هی تند تند جمع کنم اگه نه پا می ذاره روشون اون وقت پاش درد میاد و گریه و زاری !!! دیگه وقتی می ریزه فقط نگاش می کنم تازه صدام می کنه میگه بهم بگو چرا میریزی ؟ اینا رو کی ریخته ؟ بعد هی خودش سرش رو تکون می ده می گه : نه ، نه !!!

تو این کتابه هم اومدن واسش کلمات معدل فارسی پیدا کردن اصلا آدم نمی فهمه چی می گه ، مثلا یکی از اصلاحات رو نوشته تشریک مساعی هر چی فکر می کنم یعنی چی خدایی نمی فهمم !!! رفتم گشتم واژه انگلیسیش رو پیدا کردم موتالیسم ؛ ما همیشه می گفتیم موتالیسم مشکلی هم نداشتیم و می فهمیدیم حالا اومدن دو تا کلمه عربی گذاشتن به جاش اون وقت پارسی رو پاس داشتن خسته نباشن واقعا ؛ حالا این خوبه این یکی رو داشته باشین میکروسکوپ لیزری پیمایشی هم کانون ، دیگه من هیچی نمی گم و لال می شوم در این قسمت !!!

نمی دونم شبا هم که ساعت سه می خوابه میام می شینم بالای سره کتابا واسشون لالایی می گم و نگاشون می کنم اما واقعا تمامه سلولهای تنم خسته است می گم بذارمش مهد کودک دلم نمیاد بچه مو بدم دسته کسی دیگه مخصوصا جدیدا یه کمی هم غریبی می کنه وقتی کسی بغلش می کنه و پشت هم با التماس می گه : بــــــــــــا !!!

باباش هم که خودش بیشتر نیاز به کمک داره پس از سمته اون هم تعطیل

تا حالا هر روز موبایل رو کوک می کردم رو ساعته ده صبح اما هیج وقت بیدار نمی شدم آخه کی با موبایله سایلنس بیدار می شه می گم فراره مغز ها شده

دیشب دیگه موبایله صدا دار کردم که حتما امروز بیدار بشم اما به جای من میکی با صداش بیدار شد ا اینقدر خوابوندنه مجددش طول کشید که خودم هم باهاش خوابم برد دوباره تا دوازده .

شماها راه کاری معجزه ایی چیزی می دونین به من بگین ؟؟؟ please !!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)