میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

همه هســــــتی من

جان منی جان منی جانه من

1391/9/23 0:31
نویسنده : ملی پناهی
306 بازدید
اشتراک گذاری

به دلیل عریض و طویل بودن گذاشتم تو ادامه مطلب .....

جان منی ، جان منی ، جان من آن منی ، آن منی ، آن من

سلام عشقم

ده تا دندون که داشتی حالا دو تا هم داره بهشون اضافه می شه جدیدا دندون هات به صورت قرینه در میاد اما موضوعی که منو ناراحت می کنه اینه که از مسواک که خوشت نمیاد قبلنا شبا بعد از شیر خوردن بهت آب می دادم که شیر باعث خرابی دندون هات نشه اما جدیدا هر کاری می کنم دیگه آب هم نمی خوری ، آی من عصبی می شم جوری که می خوام بمیرم ؛ دلم نمی خواد به همین راحتی دندونات خراب بشه اما چی کارت کنم که حریفت نمی شم .

عاشقه هندونه ایی تا می خوام برات نصف بکنم هی میای انگشت تو می کنی تو هندونه ها . کاش همه چیز رو مثل هندونه می خوردی بعضی وقت ها خوب غذا می خوری و دهنتو باز می کنی می گی : هــــــــام بعضی وقت ها نه ، جدیدا وقتی چیزی رو میارم سمته دهنت صورتتو می کنی اون ور بعد می دمش دستت بلافاصله میذاریش دهنت ؛ کلا خیلی لاغرتر شدی دیشب که وزنت کردم دوازده کیلو شده بودی .

تمام شعر های کلیپ هاتو بلدی دقیقا می دونی هر لحظه بعدش چیه و یه صداهایی رو واسه هر کدم تقریبا شبیه خودشون در میاری . مثلا می گه : jump تو هم می گی : جا ؛ یا می گه hat تو هم می زنی روی سرت می گی :دَه ، هر جا هم کلاه ببینی بلافاصله می گی : دَه ؛ یا baby رو می گی : بی

خودت همه رو از روی سی دی یاد گرفتی من هیچ کلمه انگلیسی رو بهت یاد ندادم و تا دو سال هم قصد آموزش انگلیسی رو بهت ندارم فقط واست می ذارم که گوشت عادت کنه .

اما یه کلیپی بود که من خیلی دوستش داشتم و توش می گفت tap your head و ضربه های کوچولویی به سرش می زد تو هم ازش یاد گرفته بود تا چیزی شاکیت می کرد می زدی تو سره خودت منم دیگه کلیپ رو پاک کردم و برات نذاشتم خدا رو شکر یادت رفته این کار

دیروز برای اولین بار بردمت استخر چقدر کیف کردی اما از تیوب خوشت نمی اومد و همش می گفتی منو بیار بیرون یه کمی توی تیوب باهات بازی کردم یه کمی هم آوردمت بیرون همینجوری تو آب چرخوندمت تو هم کلی کیف کردی .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)