میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

همه هســــــتی من

تولد دو سالگیت مبارک عشقم

1392/6/26 12:57
نویسنده : ملی پناهی
293 بازدید
اشتراک گذاری

عشقه کوچولوی من تنها دلیل زنده بودنم

چقدر خوبه که تو کنارمی چقدر خوبه که این همه منو دوست داری چقدر خوبه که اینقدر می فهمی باهام حرف می زنی صدام می کنی بوسم می کنی بغلم می کنی می چسبی بهم ؛ گاهی اذیتم می کنی دادمو در میاری بعد خودت میای عذر خواهی می کنی می گی مامانی میلی بِبَییـــد (مامان ملی ببخشید )

چقدر خوبه که دوساله باهامی و با تمام شیرینی هات از بزرگ شدنت خوشحالم مونسم نفسم

امسال دو تا تولد برات گرفتم بسکه تو عاشقه بَبَلدی (تولدی )  عاشقه فوت کردن شمع ، عاشقه اینکه همش انگشتتو بکنی تو گِــــــــل ( کیک ). دو تا جشن گرفتم اما تو هردو بابایی نبود و فقط دورانه با تلفن تو این جشن شرکت می کرد .

عکساش رو سر فرصت می ذارم آخه زدی اینترنت مون رو ترکوندی یعنی پاتو گذاشتی روی  USB wifi از وسط کردیش دو نصف ، الان هم طبق معمول دزدکی از سر کار اومدم آخرش سره این وبلاگ من اخراج می شم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 شهریور 92 15:42
بازم تولدت مبارک. ما منتظر عکسا هستیم.


در اولین فرصت حتما
مامان کیان کوچولو
26 شهریور 92 16:15
گل پسر ِ زیبا رو تولد 2 سالگیت مبارک جیگر طلا ....



ممنونم ممنونم
مری
27 شهریور 92 7:25
تولد گل پسری مبارکه ملی جونم ایشالا دو تایی یا سه تایی هر جا هستین خوش باشین چقدر زود میگذره چقدر دلم برای اون روزای بارداریمون که دوتایی صحبت میکردیم و وقت اضافه داشتیم تنگ شده چقدر تند تند وبلاگتو بروز میکردی منم دیگه وقت نمیکنم زیاد سر بزنم اما گاهی هم میام از این گذر ایام و بزرگ شدن بچه ها دلم می لرزه......


آؤه یادش بخیر می بینی چقدر زود می گذره هوووووووووووم
مامی کوروش
27 شهریور 92 8:16
میکی جونم ، نبات قشنگم تولدت مبارک
انشا... سلامت باشی تا همیـــــــــــــــــشه


قوربونت برم من ممنونم
منیر
27 شهریور 92 19:23
ای جووووووووووونم عزییییییییزم عشقم تولدت مبارک
الهی که عمری طولانی داشته باشی الهی که همیشه سلامت و خندون باشی

وای ملاحت این کار کردن تو خوبه ولی به ضرر ما شده دیگه دلم براتون تنگ شده
یه زحمت بکش ساعت هایی که میشه باهات تماس تلفنی داشت ساعاتی که میشه چت کرد و سایر امکانات رو بهم بگو تا من هم بتونم بیشتر بیام پیشتون . نه میشه به تو تلفن کرد نه به مونا ، نمیدونم شرایطتون چجوریه . به هر حال ممنون میشم برام کامنتش رو بزاری .
از طرف من گل پسری رو محکم بگیر تو بغلت و لپش رو حسابی ببوس
باز هم تولدش مبارک


فدات شم از دو به بعد تمامی خط های تماسی من آزاده
اینترنت هم که ندارم بیام چت
فدات شم عشقم
مامان گیسوجون
27 شهریور 92 20:50
ای روشنی گسترده ، ای زیبایی محض ، ای آسمان بی کران مهربانی

کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم

روز زمینی شدنت مبارک . . .

میکی عزیزم پسر دوست داشتنی من
تولدت مبارک الهی 120 سالگیت رو جشن بگیری
بوسسسسسسسس


فدات شم خاله جون ممنون
الی مامی آراد
28 شهریور 92 11:27
عزیزم تولدت مبارک انشالله از سال ذیگه هر سال کنار بابا جون و مامان جونت جشن بگیری شیطونک من آخه چرا زدی اینترنتون رو خراب کردی الان عکسهاتون رو میدیم


ممنون خاله جون
می بینی خاله حالا ما موندیم با دستان بسته
الي دوست ملي
2 مهر 92 13:18
تولـــــــــــــــــــــــــد تولـــــــــــــــــــــــــد تولـــــــــــــــــــــــــــدت مبارك
مباركــــــــــــــــــــــــــــ مباركـــــــــــــــــــــــــ تولدتــــــــــــــــــــــــــ مباركــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اي جونم نازم نفسم عشقم تولد دوسالگيت مبارك
ملي جونم تبريكااا ميري سركار؟
آخي همسري بس كي مياد؟

ممنونم الهه جون
مياد بزودي عزيزم
آره خيلي وقته سر كار مي رم تو نيستي چرا ؟