میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

همه هســــــتی من

محمــــد عکاس

1392/6/18 14:02
نویسنده : ملی پناهی
348 بازدید
اشتراک گذاری

 

این عکسای روز جمعه است ١٥ شهریور ؛

این روزای ماه آخر تابستون همه ذوق من و تو اینه که آخر هفته بشه بریم خونه خاله زهره ؛ خاله زهره فقط تعطیلات میاد کرج و همه ناراحتی من از شروع اول مهره که دوباره برمی گرده اهواز و ما باز هیچکی رو کرج نداریم البته بچه هاش اینجان اما پسرا سرشون به کاره خودشونه چقدر خوبه آدم خواهراش پیشش باشن روز به روز که می گذره علاقه ام به خواهرام بیشتر می شه بیشتر می فهممشون ؛ قبلنا به خاطره اختلاف سنی زیاد من باهاشون همیشه ازشون دور بودم اما الان واقعا عاشقشونم

این عکس ها رو هم محمد ازت گرفته خودم خوشم اومد بخصوص آخریه رووووووووو .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

منیر
20 شهریور 92 11:31
خاله فدای اون لبت بشه
عکس آخریه همچین یه گاز عاشقونه میخواد




ای جونم عزیزمممممممممممم
سمانه مامان پارسا جون
20 شهریور 92 18:25
چقدر دلم برات تنگ شده بود میکاییل گلم
عکسات ماه بودن ماه
هزارتا بوس واسه روی ماهت


فدات شم خاله سمانه مهربون
مریم مامان رادین
20 شهریور 92 18:29
موش بخوره تو رو
دوستم هروقت احساس تنهایی کردی، من هستم. حالا کرج نمیاییم ولی خواهر کوچیکت که می تونم بشم


مریم جونم
نمی دونی اون روز با اومدنت چقدر خوشحالم کردی هزار تا مرسی خیلی هم زحمت افتاده بودی
تو رو خدا بیاین مهرشهر
منامامان الینا
24 شهریور 92 13:13
ای جااااانم ای جااااان
عاشششقتم میکی خوشکل من
تولدت هم مبارک عزیزم
بوس واسه تو و مامان ملی قهرمان!


متشکرممممممممممممممممممممممممممممم
مامان هامان
25 شهریور 92 8:17
تولدتولد تولدت مبارک عزیزم بهترینم فرشته زمینی بودنت مبارک


ممنونم خاله خیلی مرسی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
25 شهریور 92 10:19
وای چه عکسای خوشگلی. دلم براتون خیلی تنگ شده بود. ولی درگیر تولد آرذتین بودم و کلی مهمونداری.


می فهممت باز معرفته تو من که دیگه شورشو در آوردم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
25 شهریور 92 10:20
عشق خاله دومین سالگرد زمینی شدنت مبارک. تولدت مبارک.


هزار تا ممنونم خاله جونی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
25 شهریور 92 10:22
خصوصی داری گلم


الهی قوربونت برم من من غلط بکنم من لیست خیلی از دوستام تو همون وبلاگه نقطه اس و از اون طریق بهشون سر می زنم من پاک نمی کنم دوستای خوبمو کلا خیلی کم اینترنت میام به خودم هم به زور سر می زنم
الی مامی آراد
25 شهریور 92 12:18
عکسهاش خیلی بامزه شدند راست میگی عزیزم دور از خانواده خیلی سخته منم دور از همه هستم


چه خوب که می فهمی منو
مامان کیان کوچولو
26 شهریور 92 16:13
ای جاااانــــــــم
موهاشو ببـــــــــــــین ....
چه نازه
عزیزم خیلی عکسا نازه ...
خانومی حسّ تنهایی تو درک می کنم .///


قوربونت برم من ممنونه درکه بالاتم