میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

همه هســــــتی من

اولین جمله ایی که بهم گفتی

1392/6/14 16:10
نویسنده : ملی پناهی
427 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی برو آبَــــهَ بده

این اولین  جمله اییه که اینقدر کامل بهم گفتی ، دیرور طرفای ساعته سه بود از مهد کودک که اومدی گفتی مامانی پلو برات یه کم پلو آوردم بعدش گفتی : آبَه . من که تبلییم می شد یه کم پشته گوش انداختم بعد خیلی جدی نگاهم کردی و گفتی : مامانی برو آبَهَ بده منم که خیلی خوشحال شده بودم با کله دویدم سمته یخچال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

منیر
15 شهریور 92 11:10
ای جوووووونم شادوماد رو ببین




مامی کوروش
15 شهریور 92 12:59
ای ججووونم قربون اون جمله بندی و اون کراواتتت اخه عزیزمممممم


فدات شم
مریم مامان رادین
15 شهریور 92 13:58
عزیزممممممممم کراواتشــــــــــــو


مامان کیان کوچولو
17 شهریور 92 10:41
ای جان عیززم
مبارکه
مامانی خوب آبَه بده دیگه به گل پسرمون
کرواتت تو حلقم میکی جووون


چشم )
مامان محيا كوچولو
17 شهریور 92 13:11
سلام خانومي.يه سوال داشتم: چند روز طول كشيد تا ميكاييل جون به مهد عادت كرد؟ چند روزي با محيا به مهد رفتم و پيشش موندم. اما الان ديگه مقاومت ميكنه. نمي خواد بره. دليلش رو خودم ميدونم. از بچه ها واهمه داره. حسابي استرس مهر ماه رو دارم.نميدونم چكار كنم. يه سوال ديگه: ازصبح تا ساعت 3 بعدازظهر براش خسته كننده نيست. توي مهد هم ميخوابه؟



بخاطره اینکه پشتش باد خورده هر چی هم بزرگتر می شن بیشتر مقاومت می کنن منم ده روزیه که صبحا می برمش پشته سرم گریه می کنه اما من چون چاره ایی ندارم کوتاه نمیام مربی ها می گن تا پنج دقیقه بعد از رفتن من خوب می شه ، تو مهد هم گاهی می خوابه ؛ خسته کننده هم باشه باید بسازه عادت می کنن طفلی ها وقتی میاد خونه بی هوش می شه
منا مامان یسنا
17 شهریور 92 16:49
عزیز دلم چقدر ناز شدی مرد شدی شبیه مامانی شدی خدا حفظت کنه .


مگه مامانی مَرده ؟
الی مامی آراد
25 شهریور 92 12:17
ای قربون اون تیپ خوشگلت و حرف زدنت بشم


الي دوست ملي
2 مهر 92 13:24
همچين ميخام زبون موش موشكيه ميكي رو بخورم كه اينقدر شيرين زبوني ميكنه
چشم نخوري خاله جونم
من موندم چرا اكثر بچه ها به آب آبه ميگن؟


جالب اينه كه آب آسونتره
الي دوست ملي
2 مهر 92 13:24
خوش تيپ من فداي چشمااااااااااااااااااات


خاله مهربون