میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

همه هســــــتی من

آگــــا کاییل

1392/6/8 10:29
نویسنده : ملی پناهی
535 بازدید
اشتراک گذاری

قوربونت برم من که این روزا اینقدر خودتو تحویل می گیری هر روز وقتی می ری مهد کودک جلوی در به خاله عهدیه می گی : آگا کاییل اومد . یا وقتی می افتی به من می گی : آگا کاییل آتاد .

یا امروز صبح داشتم جوراب هام می پوشیدم که یهو چشماتو باز کردی و در جا نشستی و گفتی : آگا اکاییل دَدو . نمی دونم چرا به جوراب می گی : ددو ؛ جز کلماته من در آوردیته

بعضی روزا از مهد میای چقدر می خوابی مثله الان که نه شبه هنوز بیدار نشدی چند روز پیش که دیدم یه صدایی اومد دووووم تو هم یه ناله شبیه گربه ها کردی و صدا زود قطع شد اومدم این صحنه رو دیدم

بعدش یه بالش گذاشتم زیر سرت تا دو ساعت بعدش همینجا خوابیدی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابایی
4 شهریور 92 22:10
مامانی بغلش یه باشتی یذار
نه نه یه دیوار بذار بهتره
آخه از بالش رد میشه


بالش گذاشته بودم همون صورتي بزرگه ايشالله تختش كه بياد همه مشكلات حل مي شه
مامان محمد مانی
4 شهریور 92 23:11
قربون آگا ایگاییل برم من
ماشالله ........... ملی جون تا 9 شب خوابه بعد اون وقت کی بخ خواب شبانه میره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من اگه محمد مانی ساعت 11 بشه بیدار باشه اینجوری میشم


بعدش 12 مي خابه دوباره
الی مامی آراد
4 شهریور 92 23:44
الهی فدات بشم چقدر ناز خوابیدی


مامی کوروش
5 شهریور 92 8:28
عزیزمممم ببین چجوری خوابیده اخه !


مي بيني خاله
مریم مامان رادین
5 شهریور 92 19:20
عــــــــــــــــــزیزم...


جونم
منیر
6 شهریور 92 14:31
خاله فداش بشه خب حق داره بچم آگاست دیگه


مامان گیسوجون
10 شهریور 92 13:30
ای جونممممممم
خصوصی