میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

همه هســــــتی من

مـــــــــــانی نی

1392/5/30 0:25
نویسنده : ملی پناهی
368 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشقم عاشقه مانی نیه ؛ مانی نی، دودَتی مخصوصا (بستنی صورتی ) ؛ اگه بذاریش روزی چهار تاش رو هم می خواد البته همشو تا آخر نمی خوره یه کمیش رو که خورد می ره می ذارش رو مبل ؛ رو تخت و روی جاهایی که نباید بذاره .

 

 

 

 تازه !!! عـــــشقم کلی هم کمکه مامانش می کنه و اجازه نمی ده دیگه مامانش کارش رو تموم کنه و همش می گه مامانی کاییل !! مامانی کاییل !!! یعنی مامانی با کمال احترام بده به میکاییل اگه نه حرکات ناموزونش شروع می شه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان کیان کوچولو
30 مرداد 92 1:19
عزیزم وبلاگ ما با عکسای تولد به روز شده .. تشریف بیارین خوشحال میشیم


چشم
منیر
30 مرداد 92 14:21
خاله فدای اون کار کردنت بشه عزیییییییییییییزم
نه مثل اینکه باید یه دختر بیارم


خخخخخخخخ
بابایی
30 مرداد 92 19:31
ای فداشم من
دلم یذره شده


دل ما هـــــــم
z
30 مرداد 92 19:56
ای جان، خوردنی


محيا كوچولو
31 مرداد 92 16:07
سلام خاله جوني خوبين با ميكي؟
مگه تموم نشد كاراي بابايي ميكي؟ كه اينجوري حال همتون يجوريه هنوز؟
ايشالله روزهاي خوب و شاد هم دوباره ميرسه


ان شالله عروسکم دعا کن
الی مامی آراد
31 مرداد 92 16:56
نوش جونت عزیزم آفرین که به مامان جووونی کمک میکنی


منیر
31 مرداد 92 23:49
ملاحت جان عکس ها باز میشه ها
دوباره آپلود کردم درست شده


اما من بازم ندیدم یعنی فک می کنم اون پست رو پاک کردی
مامان گیسوجون
1 شهریور 92 19:09
سلاممممم دوست گلم خوبی؟
ای جانم ماشاا... چقدر بزرگ شده آقا شده بچم بیا همش غر می زنی طفل معصوم داره کارای خونه رو هم می کنه که
ای بابا از دست تو به بچه رحم کن
دلم تنگ شده

ای جان

مامی کوروش
2 شهریور 92 9:38
ملی زنگ زدم باهات گپ بزنم جواب ندادی
کار جدیدت مبارک به سلامتی
میکی هم عشق بستنیه؟ کوروشم نصفه میخوره بعد میده دست من!
بعد یه دونه دیگه باز می کنه!
چه خبرا اوضاعتون خوبه؟


کمن شرمنده ام دوستم اون روز گوشیم خود به خود تو جیبم سایلنس شده بود از روز هر روز می خوام بهت زنگ بزنم اما امان از آلزایمر
مریم مامان رادین
2 شهریور 92 18:33
آخه تو با اون قیافت خودت بستنی ای!
ملی خونه تون خیلی خوشگل شده ها


قوربونت برم فدات شم
منا مامان یسنا
17 شهریور 92 16:52
عزیزم افزین گلپسر خوش بحال خانمت


سجاد
27 مهر 92 22:27
شما هم دعوت شدین خاله جان ... منتظرتونم