میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

همه هســــــتی من

شیرین زبونه مامان

1392/10/19 17:29
نویسنده : ملی پناهی
329 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت انگشتت درد می گیره می گی : اَی اَگـــــــــومم

اگه گوشِ باشه می گی  اَی گومَم

آگه چشمت باشه می گی : اَی دِمــَم

و اگه پات باشه می گی : اُی پامَـــم

این روزا هم خیلی حرفای قشنگ می زنی هم خیلی قشنگ حرف می زنی خیلی هاش تو ذهنم نمی مونه فقط می دونم اون لحظه ها از هیجان جیغم هوا می ره و می چلونمت

یه شب بهت شیر دادم  و بعدش بهت آب دادم که دندونات خراب نشه برگشتی بهم گفتی ممنونم که شیر دادی ممنونم که آب دادی  

عاشقه کتابی مخصوصا این کتاب:

بیشترش رو هم حفظی اولشو من می گم بقیه شو خودتو می گی .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم مامان رادین
20 دی 92 18:52
من عاشق خودت و شعر خوندنتم
ملی پناهی
پاسخ
ما هم عاشق شماییم بدجوررررررررری
shirin
20 دی 92 19:55
vay man asheghe harf zadane nesfe nimash am , meli hatman sedasho zabt kon badha ke bozorg shod bede goosh kone , to ro ke mibinam havase bache mikonam
ملی پناهی
پاسخ
آره ضبط می کنم اما اون موقع انگار می فهمه زیاد حرف نمی زنه هوست کاملا بجاست ایشالله فسقلی تو هم میاد می بینی راست می گم
نیلوفر
21 دی 92 7:29
ما و تمام بچگی با حسنی..یادش بخیر
ملی پناهی
پاسخ
این حسنی نسل به نسل با ما بزرگ می شه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 دی 92 8:35
عزیزم خیلی شیرین زبون شدیها...
ملی پناهی
پاسخ
آره خاله جون نمی دونی چی شدم البته خودتم داری می دونی
مامان کیان کوچولو
28 دی 92 1:37
عزیزم خیلی شیرینه .. حسابی دلبری می کنه ...
ملی پناهی
پاسخ
آره واقعا