میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

همه هســــــتی من

برم دنباله بابام

1392/10/24 14:39
نویسنده : ملی پناهی
394 بازدید
اشتراک گذاری

چهار - پنج روزه که بابا دایان رفته بوشهر برای دوره مربیگری دوچرخه سواری ، و  من و تو باز هم با هم شدیم

من از بودنه با تو مثل همیشه لذت می برم تمام وجودم پر می کشـــــه برای با تو بودن .

اما تو تازه به  وجوده بابا عادت کردی اوایل چقدر باهاش لج می کشیدی اما این مدت اخیر خیلی وابسته اش شدی ؛ دروغ چرا ؟!؟ خوده من هم همین یک ماهه به بودنش عادت کردم فاصله همه جوره فاصله میاره .

دیشب داشتی گل سر منو خراب می کردی از دستت گرفتم که یهو بغض کردی و گفتی بابا دایانم می خوام و شروع کردی به های های گریه کردن می خوام برم دنباله بابا دایانم می خوام برم سواره اتوبوس بشم برم بوشهر و رفتی چکمه هاتو پوشیدی و کلاه تم گذاشتی رو سرت و وایسادی پشت در .

هر کاری می کردم آروم نمی شدی تلفن بابا رو گرفتم صداشو که شنیدی گریه ات شدید تر شد داشت تمام قلبم آتیش می گرفت در رو باز کردم گفتم بیا برو ، فکر نمی کردم بری دیدم چراغ راه پله ها رو روشن کردی و رفتی تو پارکینگ ، باز اومدم بغلت کردم و به هر بد بختی بود آرومت کرد .

اما !!! از حالا تمام تنم می لرزه واسه تابستون که بابا بخواد بره مالـــــــــــزی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

❤خونه نمدی❤
24 دی 92 17:08
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن گیفت تولد -گیفت نوزاد-گیفت دندونی کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
24 دی 92 19:05
خاله فدای اون دلت بشه من خوب میدونم چه حالی داری عزیز دل خاله سختی ماها یه طرف این دلتنگی های شما یه طرف ان شالله هر چه زودتر این دوری ها تموم بشه دوستتون دارم
ملی پناهی
پاسخ
فدات شم دوسته خوبم ان شالله
مریم مامان رادین
25 دی 92 17:18
الهی عزیزم...
نیلوفر
26 دی 92 8:32
ملی جون خیلی دیگه باید مالزی بمونه شوشوت؟
ملی پناهی
پاسخ
والا کار مالایی ها حساب کتاب نداره اما فقط دفاعیه اش مونده که فکر میکنم یه دو ماهی زمان می بره
مامان کیان کوچولو
28 دی 92 1:35
عزیزم دلم کباب شد واسش .. این جور وقتا آدم بیشتر عصبی میشه از دست شرایط .. ینی من که اینجوریم ...
ملی پناهی
پاسخ
ببین دیگه من چه حالی داشتم
نیلوفر
28 دی 92 7:48
پس دیگه تموم شد خدا رو شکرانشالله خداوند نتیجه صبوریتونو نشونتون میده
ملی پناهی
پاسخ
عزیززززم من همچنان منتظره نتایجشم
محيا كوچولو
28 دی 92 22:36
سلام خاله جوني خوبين ايشالله با ميكي كوچولو؟ اين بابايي ميكي چقده شما رو تنهاميذاره خوب شماهم باهاش بريد اينور اونور
ملی پناهی
پاسخ
ای خاله جون ما دیگه عادت کردیم من که همی تونم هر روز مرخصی بگیرم برم لینور اونور
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 بهمن 92 11:16
سلام ملی جون. خوبید؟ باز بابا دایان شما رو تنها گذاشته. حالا هرچی بزرگتر شه، برای میکی جونم سخت تر میشه، بیشتر میفهمه و بهش عادت میکنه.
ملی پناهی
پاسخ
آره واقعا من خودم از حالا دارم از استرس تابستون می میرم
محيا كوچولو
19 بهمن 92 23:57
سلام خاله جوني خوبين ايشالله با ميكي؟
ملی پناهی
پاسخ
آره خدا رو شکر خوبیم اما کم پیدا شدم قلمم تقریبا خشک شده
سمانه مامان پارسا جون
27 بهمن 92 18:17
الاهی عزیزم واقعا داشته میرفته خیلی سخته واسه هردوتون
ملی پناهی
پاسخ
آؤه واقعا داشت می رفت
الی مامی آراد
29 بهمن 92 17:34
ای جووونم چقدر سخته برای بچه البته حق داره یکسره بابا جون از پیشش میره امیدوارم که کارش زودی تموم بشه واسه همیشه پیشتون بمونه
ملی پناهی
پاسخ
ان شالله