میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

همه هســــــتی من

دیالوگهای من و تو ...

1393/7/3 21:59
نویسنده : ملی پناهی
542 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اومدم برات لالایی بخونم قبل از خواب برمی گردی بهم می گی : مامانی !!! حرف نزن ، بـــــعاب .

یه آقایی اومد خونمون برای تعویض کابینت ها ، داشتی تام و جری نگاه می کردی . شب نمی ذاشتی بابا تلویزیون نگاه بکنه و عصبانیش کرده بودی حسابی ؛ بهت می گم : میکاییل وقتی کسی نگاه تلویزیون می کنه نباید اذیتش بکنی خیلی خوشگل وایسادی جلوم گفتی مگه من تام و جری نگاه می کردم شما با اون آقاهه حرف می زدین من چیزی گفتم !!!!!!!!! 

آخه وروجک این حرفا رو از کجات در میاری ؟؟؟

به خب می گی : اُب ، به من می گی مامان بیا ؛ مثله خودت می گم : آُب ، می گی ، نه اُب نه بگو اُب منم می گم آُب میگی گفتم آُب نه بگو آُب آخرش می گم خُب !!! می گی آعا حالا شد . 

پسندها (3)

نظرات (2)

نیلوفر
7 مهر 93 11:52
ای جان دلم عزیزمممممم
مامان آرتین
22 مهر 93 8:44
ای جونم میکاییلم چه شیرین زبون شده عسلم. ملی جون خوبی. خوش میگزره. ببوس میکی جونمو