میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

همه هســــــتی من

stop feeling

1393/10/29 21:55
نویسنده : ملی پناهی
532 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا یه جوریم نمی دونم خوبم یا بد یه مجموعه ایی از احساس های مختلفم پر از بالا و پایینم

تو مهدت رو دوست داری و با کمال میل راهی می شی خوب این خیلی خوبه

سر کار می رم و کارم رو هم دوست دارم با همه سختی ها و آسونیاش اینم خیلی خوبه

مهم تر از همه اینه که تو رو دارم و طبق معمول از داشتنت خیلی خوشحالم توی یه برهه ایی احساس می کردم خیلی سرتق شدی اما رفتارم رو باهات نرم تر کردم خیلی نرم تر تو هم خوب شدی  پس بودنه با تو هم خیلی خوبه

کلاس ورزش هم می رم و از اینکه ورزش سنگینی مثله پیلاتس رو دارم انجام می دم خوشحالم اینم خیلی خوبه

سریال می بینم کتاب می خونیم بازی های فکری می کنیم می خوابیم همه اینا خیلی خوبه ...

فقط یه چیزی این وسط کمــــه فقط تو برام مهمی همینو بس

قلبم عینه سنگ شده کسی رو اذیت نمی کنم اما نه چیزی شادم می کنه نه خیلی غمگین

من چِــــم شده ؟!؟!؟؟؟!!!

پسندها (2)

نظرات (2)

محمد
29 دی 93 22:39
سلام با مطلب زیر بروزم ... یافته‌های این تحقیق نشان داد مراقبت و توجه‌های اولیه به کودک در ماه‌های اولیه زندگی از موفقیت آنها در بزرگسالی خبر می‌دهد ادامه مطلب ... به منم سر بزن.
منتظر
18 فروردین 94 0:45
کجایی کاش مثل اوایل زیاد بنویسی من زیاد میام اینجا