میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

همه هســــــتی من

قانون پایستگی انرژِی

1391/7/13 19:24
نویسنده : ملی پناهی
255 بازدید
اشتراک گذاری

این قانون می گه انرزی از بین نمی ره بلکه از شکلی به شکله دیگه تبدیل می شه ..............

این قانون می گه انرزی از بین نمی ره بلکه از شکلی به شکله دیگه تبدیل می شه که کاملا درست و صحیحه و من روزی چند بار این قانون رو به عینه می بینم

لباسهای داخله کمد که طبقه پایینش ماله باباست به سرعت توسط تو به پشته سرت پرتاب می شه وقتی همشون بیرون اومدن یه نفس راحتی می کشی میای می شینی انگار که یه وظیفه سنگینی که روشه دوشت بود رو انجام دادی

شروع می کنم به جمع کردن لباس ها می بینم با سرعته تمام رفتی سراغه کشوها و محتویات اونا رو می ریزی بیرون

میام سراغه جمع کردن کشوها میری در کابینت و قابلمه ها رو در میاری و به این ترتیب قانون پایستگی همیشه تو خونه ما جریان داره و خونه همیشه کــــــــانهو شهر شام می مونه و فقط شکلشه که عوض می شه

بیشتر اعضای بدن رو یاد گرفتی الا چــــشم احساس می کنم بعضی ها رو عمدا نمی خوای یاد بگیری

روزی 200 بار این اتاق 20 متری رو می ری میای دیروز که داشتی دویدن رو هم تمرین می کردی منتها تا می خواستی سرعت بگیری اتاق تموم می شد

بزرگترین استرسه زندگیت اینه که یکی بره بیرون تو رو با خودش نبره وقتی می ریم جلوی در همچین با سرعت میای و سعی می کنی نفر اول خودت باشی که از در بره بیرون

و از جلوی هر اتاقی هم رد می شی کفشهاشون رو از جا کفشی درمیاری میندازی دو اتاق اون ورتر

دیروز زرشک پلو با مرغ درست کرده بودم دیدم به غذای من اشاره می کنی و یه چیزی می گی منم محل نذاشتم و برنج و مرغ تو رو دادم و خودم غذامو خوردم اومدم بقیه غذا رو خالی کنم تو ظرف بذارم تو یخچال دیدم باز یه چیزی می گی همه غذا رو گذاشتم جلوت دیدم که دونه دونه زرشک ها رو برمی داری می خوری یعنی از اول زرشک می خواستی کلی دلم سوخت که من نفهمیده بودم

دیروز از خواب که بیدار شدی رفتی شلوارک بیرونت آوردی می دی دسته من و سعی می کنی شلواره تو دربیاری

یا جوراب یا کفشت رو که می بینی می ندازی شون رو پات می خوای خودت پات کنی

و اما کلافم کردی بسکه هر چیزی رو میذاری دهنت از بس من با صدای بلند گفتم دهن !!! نه !!! وقتی ازت می گیرم خودت به حالت دعوا می گی دَه و دستت رو تکون می دی که دَه یعنی همون نه ؛ نمی دونم بگم چه چیزایی رو دهنت می کنی یا نه اگه بعدا بخونی حالت بد می شه

دسته جارو برقی رو خودت بر می داری می گی قوووووووو قووووووو ومی خوای واسم جارو کنی

ای همه آغـــــــــ وش تو آرام من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)