میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

همه هســــــتی من

ارز دانشجویی ... پَــــــر

1391/7/12 19:23
نویسنده : ملی پناهی
246 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب با یکی ازهمکلاسی های دورانه دانشگاهم چت می کردم می خواستم بدونم اگه بخوام برای ارشد بخونم چی بخونم بهتره بهم می گه: ای ول آفرین به پشتکارت بجایی اینکه شبا بری کلوپ می خوای درس بخونی منو می گی اینجوی تعجببهش گفتم چی فکر کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟ آره من شبا تا حدودای پنج صبح تو کلوب می رم اما نه اون کلوبی که تو فکر می کنی کلوب نی نی سایت مامانای شهریور نود این اون کلوبی که من شبا تا دم دمای صبح می رم

با خودم فکر کردم ببین آدما چی فکر می کنن بش گفتم من الان سه ساله اینجام اما حتی از دره کلوبی رد نشدم تازه شما اگه عروسی یا مهمونی هم می رین خدا رو شکر که ما اونم نمی ریم .

دیروز باخبر شدیم که علی الظاهر ارز دانشجویی رو هم قطع کردن بابایی رفته تو اون صفحه که این خبر رو نوشتن دیده خیلی ها نظر گذاشتن واسه چی ارز دانشجویی می دین تا ببرن اونجا عشق و حال خنثی

خدایا خودت شاهدی ؟!؟! نمی دونم به سر ما یا امثاله ما چی می خواد بیاد جز اینکه هر چی داشتیم دادیم ما که خوبیم خودت شاهدی کسایی که خونشون رو فروختن زن و بچه رو تو ایران فرستادن کرایه نشینی اومدن اینجا مدرکی بگیرن شاید چندر غاز حقوق شون بره بالاتر که کفاف این قیمتهای نجومی رو بده کلافه

اصحاب کهف سیصد سال خوابید اینقدر که ما یه شب تا صبح می خوابیم قیمت ها رو می بینیم تعجب می کنیم ، تعجب نکرد .

دلار سه هزار و دویست تومن ، روزی که من اومدم مالزی رینگت 260 تومن بود امروز 970 تومن ، سکه یک میلیون و دویســـــــــــــــــــت وای خدا دارم سکته می کنم چی کار کنیم ؟؟؟؟ سبز

چی سر ما داره میاد حق مسلم به چه دردمون می خوره وقتی نون نتونیم بخریم !!! ساکت

اینقدر متاسفم که اصلا نمی دونم چی باید بنویسم !!! فقط می گم خدایا چرا سکوت کردی مگه ما رو نمی بینی ؟؟؟ وقتی این مردم مالزی رو می بینیم حرصم میگیره ریلکس آروم ، خنده های از ته دل ، سه سال پیش شیر بود بسته ایی 5 رینگت و 75 سن ، لامصب حتی نشده 80 سن . اونقت ما .....گریه

پی نوشت : رینگت 970 تومن ماله اون موقعه بود که نوشتم الان صد و ده تومن گرونتر شد 1080

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)