میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

همه هســــــتی من

ظرف شستن تو قربون

1391/7/24 18:01
نویسنده : ملی پناهی
1,179 بازدید
اشتراک گذاری

ظرف شستنه من هم واسه خودش داستانیه قبلنا می اومدی می چسیبیدی به شلوارمو گریه می کردی جدیدا که میای پا بلندی می کنی ببینی چه خبره اگه هم بتونی دستتو دراز می کنی و چیزی برمی داری یا اینکه می ری روی سطل برنج وایمیسی تا منو ببینی ، که صد بار سطله چپه شده و تو هم باش افتادی امشب یه به فکرم رسید برم صندلی حموم رو که هیچ وقت هم ازش استفاده نکردیم بیارم صندلی رو وسطه پاهام فیکس کردم تو رو گذاشتم روش چقدر هر دو خوشمون اومد دستت رو می گرفتی زیر آب قاشق برمی داشتی لیوانو آب می کردی آخرش که شد دیدم اسکاچ رو از من گرفتی و شروع کردی به مالیدن روی دره قابلمه ؛ قوربونه اون دستای کوچولوت برم من

خـــــــسته نباشی عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)