میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

همه هســــــتی من

نکــــــن ؛ دست نزن

1391/9/13 2:43
نویسنده : ملی پناهی
262 بازدید
اشتراک گذاری

از این جمله بدم میاد ؛ ازش خسته شدم !!!

یادمه یه روزایی ادعا داشتم که من هیچ وقت این جمله رو به بچه ام نمی گم کلی هم توضیحاته کارشناسانه به بابا ارائه می دادم که نـــــــــــباید به بچه نه گفت و باید روش مثبت اون کار رو یادش داد .

اما الان هردقیقه که می گذره دو بار به تو می گیم نکن ، دست نزن . خودم از این موضوع خیلی ناراحتم مشکل از ماست تو چه گناهی داری .

آشپزخونه میای می ری با شعله گاز بازی میکنی : نکــــــن ؛ دست نزن

میای اسپری شیشه پاک کن رو بر میداری سرشو می کنی دهنت : نکــــــن ؛ دست نزن

دست میکنی تو برنج هایی که من خیسوندم و میخوای همه رو بریزی : نکــــــن ؛ دست نزن

می ری تو حموم می خوای دست رو بکنی تو wc فرنگی : نکــــــن ؛ دست نزن

اسکاچی که با هاش دستشویی رو می شورم برمیداری : نکــــــن ؛ دست نزن

شیر آب wc رو می گیری می خوای بکنی تودهنت : نکــــــن ؛ دست نزن

به زور میارمت بیرون میای سراغ کامپیوتر و لپ تاپ : نکــــــن ؛ دست نزن

دوربین رو برمی داری می خوای دریچه باطری شو بکنی : نکــــــن ؛ دست نزن

می ری سراغ کشو من همه سایه و مایه وسایلی که دیگه مدت هاست خیلی ازش استفاده نکردم می ریزی بیرون : نکــــــن ؛ دست نزن

می ری در یخچال م خوای سطل ماست رو برداری یا بطری شیر رو برداری : نکــــــن ؛ دست نزن

میری سراغه جارو برقی درش رو باز می کنی و کیسه شو میاری بیرون : نکــــــن ؛ دست نزن

و ...

واقعا باید چی کار کرد ؟!؟!؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)