میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

همه هســــــتی من

بیست پنجم مرداد 1391

1391/5/26 10:36
نویسنده : ملی پناهی
258 بازدید
اشتراک گذاری

یازدهمین بیست و پنجم هم رسید و جشن کوچولویی من و بابا ترتیب دادیم ..............

یازدهمین بیست و پنجم هم رسید و جشن کوچولویی من و بابا ترتیب دادیم اول از همه یه کیک درست کردم

niniweblog.comniniweblog.com

بعد از اون یه عکس ازت گرفتیم و راهی بیرون شدیم تا یه هدیه هم برات بخریم

niniweblog.comniniweblog.com

به یه مرکز خرید رفتیم ؛ اما غلغله بود عید فطر عید اصلی مسلمون های مالاییه - هاری رایا - آی خرید می کنن

روی این بنر زرد ها هم نوشته شده سلام عید الفطری

niniweblog.com niniweblog.com

که خلاصه تو این شلوغی تو هم می خواستی خودت راه بری و توی کالسکه ات نمی شستی و ما هم تصمیم گرفتیم برای آروم کردنت برات بستنی بخریم هیچ کلکی مثل بستنی نمی تونه آرومت کنه

niniweblog.comniniweblog.com

یه اسباب بازی برات خریدیم باورت نمی شه بیشتر از دو ساعت من و بابا تک تک اسباب بازی ها رو نگاه کردیم بررسی کردیم اما هیچی نظره تو رو جلب نمی کنه هر چی می خریم می گیری دستت و بعد پرتش می کنی چقدر هم اسباب بازی گرونـــــــــــــه !! البته پوله ما خیلی بی ارزش شده هــــــــــی !!

niniweblog.comniniweblog.com

آخر شب تصمیم گرفتیم کیک رو ببریم خونه آخرین بازمانده ایرانی ها که البته اونا هم تا سه هفته دیگه میرن و اونجا با هم کیک رو بخوریم

اینم کسرا پسرشونه خیلی بامزس و تو خیلی به کاراش می خندی هر چند که دست به هر چیزی می زنی صداش درمیاد و از دستت می گیره منم حرص می خورم بعد آدمکه دلم بهم می گه هــــــــو !! آدم باش اینم بچه اس !!!

niniweblog.comniniweblog.com

و به این ترتیب عشق مامان یازدهمین ماهش هم تموم شد و وارد دوازدهمین ماه زندگی خودش شد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)