میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

همه هســــــتی من

در آستانه هجده ماهگی

1391/12/20 16:49
نویسنده : ملی پناهی
480 بازدید
اشتراک گذاری

یه پست پر از میکی ...

خیلی وقته یه پست پر و پیمون از میکاییلم ننوشتم الان می خوام تلافی کنم

فرودگاه KLCC

میکاییل در فرودگاه و التماس که بغلم کنین

هواپیمای ماهان

پسرک مریض احواله من که مجبور بودیم همش توی هواپیمابغله منو باباش بود ، چه شبه سختی بود !!!

اینم که میکی و باباش و شرک که باباش بیشتر به شرک ذوق می کرد !!!

یه پسری که از لالا بیدار می شه این شکلی می شه .

خونه تکونی

وقتی که من مشغوله خونه تکونی بودم پسرم هم پا به پای من مشغوله خونه ، تکونی بود

دارچین بازی

الان همچنان هر وقت جارو کنم از جارو برقی بوی خوش دارچیــــــن میاد !!!

به به !!!

هر وقت ماکارونی تو یخچال داریم این اوضاعه خونه ماست دونه دونه میذاره دهنش تا منو می بینه می گه : بـَـــه بَــــه !!!

میکاییل علاقه زیادی به بالا رفتن از هر چیزه ممکنی رو داره و این کار رو با چه مهارتی انجام می ده وقتی می بینه من نردبان رو میارم جلوتر از من می ره بالا مگه میاد پایین ، همش هم حینه بالا رفتن می گه نه ؛ ده واسم شمارش هم می کنه !!!

باورتون می شه من اون روز بیش از پنج ساعت مشغول تمیز کردن همین قسمت بودم چقدررررر کثیف بود

گول کولیه !!!

از اونجایی که جماعتی رو در کفه قهوه ایی گول گولی گذاشته بودم بنا براین به تقاضاهای مکرر دوستان مبنی بر گذاشتن عکسه قهوه ایی گول گولی منم به طریق نامحسوس گذاشنم ضمنا تریبون آزاد !!! عنایت بفرمایید نظرتون رو بگین ، خواهرم که می گفت بابا اون قدر هم وحشتناک نیست تو خیلی بد ترسیم کردی واسمون منم می گم آخه اون راه راهی هاش تو حلقم {#emotions_dlg.e31}

و چه احساس غروری می کنه پسرکـــــــــــــم از فتحش !!!

شکوفه های برفی

این هم عاقیبته شکوفه های عجوله حیاته ما که برف بر سر شدن !!!

این طفلی ها قندیل بسته شدن !!!

اینم پسره من در کناره شکوفه های برفی ؛ نمی دونم این چه عادتیه که همش لبه کاپشنش رو می خوره

اولین تجربه برفیه زندگیه میکاییل

اینجا دقیقا جلوی خونه ماست که با برف دیروز سفید پوش شده

این هم نتیجه اولین تجربه سرد زندگیش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ي اميرعلي
28 فروردین 92 15:57
سلام
خوبي ملي جون؟ چرا وبلاگت رو عوض كردي؟
شايد ديگه ادامه ندم
واي ميكي جونه خاله چقدر ماه شده هزار ماشاالله
راستي كاغذ ديواريها كه خوبن با رنگ پردت جور درمياد انقدرا هم بد نيستن منكه بدم نيومد


هر کی می بینه خوشش میاد الا حودم
عجب آدمیم من
خاله ي اميرعلي
28 فروردین 92 15:58
راستي چه خونه ي بزرگي داري خيلي خوشم اومد از قسمت هاي ديگشم عكس بذار
هزارتا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس براي ميكي و ملي


پیش کش شمــــــــــــــا
نمی شه عکس بذارم خودت بیا بین