میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

همه هســــــتی من

دوستی خاله خرسه

1392/1/21 18:39
نویسنده : ملی پناهی
345 بازدید
اشتراک گذاری

 یک ماهی هست چیزی ننوشتم از وقتی تصمیم به اثاث کشی و جابجایی گرفتم چیزی ننوشتم چراش رو خیلی عجولانه تصمیم گرفتم آخه دل کندن از وبلاگی که با عشق ساخته بودمش بهش اخت داشتم خیلی برام سخت بود غمی پنهان تو دلم لونه کرده بود اما مصمم به ترکش بودم اونم فقط بخاطر یه حرف ...

از بین همه خواهرام الهام رو بیشتر از همه دوست دارم اما وقتی بعد از دیدنه عکست با عجله بهم زنگ زدو گفت بجایی که بری از روی نردبون بگیری نخوره زمین وایسادی ازش عکس می گیری منو به تمامه دورانه کودکیم برد به این دوستی های خال خرسه به تمام دوست داشتن هایی که بخاطر علاقه همه استعدادهامو کور کردن نمی خوام تعریف از خودم باشه همه کسایی که منو می شناسن می دونن همچین آدمی نیستم اما من استعدادهای زیادی داشتم فوری هر چیزی رو یاد می گرفتم حق من اینی که هستم نبود

خیلی اجازه نمی دادن روی پای خودم بایستم همیشه عینه بچه ها باهام برخورد کردن اشی تا زمانه دانشگاه برای من لقمه می گرفت و روی من شبا پتو مینداخت شبا بجایی که پیش بابام بخوابه می اومد تو اتاق من می خوابید همیشه آرزو داشتم شبا قبل از خواب تو اتاقم موزیک دلخواهم رو گوش بدم و ساعت هایی در اتاق رو ببندم واسه خودم حریمی داشته باشم  

دست روی هر چیزی میذاشتم جوابش نه بود و این جوری شد شدم پر از احساس های سرکوب شده همیشه دلم می خواست به بچه ام پر و بال بدم بشه عقابی تو آسمونا نه مثله مامانش یه مرغی خونگی که تا جلوی پاشو بیشتر ندیده

می خوام پر بشی از اعتماد به نفس نه این که مثله من با هر حرفی بشکنی می خوام  به خودت تکیه بدی  نه همیشه مثله من آرزوی تکیه گاه داشته باشی

نمی خوام بشی نداشته های من ؛ می خوام بشی اون چیزی که خودت می خوای هر چی می خوای باش اما بهترینش باش

من می دونم بالا رفتن تا آخرین پله نردبون برای سن تو خطرناکه اما من مواظبم تو هر مانعی رو امتحان کن و ازش رد شو این یه تمرین بود که تو  موفق شدی .

70 پست وبلاگ نقطه رو هم اینجا منتقل کردم تا پست های اونجا بشن 200 تا ؛ می خوام ازش سی دی بلاگ تهیه کنم بیشتر از 200 تا رو درست نمی کردن .

پی نوشت : از تک تک دوستای عزیزم عذر می خوام اگه نگرانتون کردم و یه عذر خواهی دیگه که نیومدم سال نو رو بهتون تبریک بگم امیدوارم ساله خوبی رو شروع کرده باشین و آرزو می کنم در این سال امنیت خاطر و آرامش خیال به تک تک خونه های ما برگرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سپهری
21 فروردین 92 20:05
رفتم تو وب کوروش جون از اونجا ادرس رو برداشتم اشکال نداره عزیزم خواهر واقعی خودت گفت یا از دوستان؟ منم دیدی خصوصی کردم از بس نظر های بی خود داشتم نمیدونم مردم خسته نمیشن راستی بعدا سی دی کردن وبلاگم به منم یاد بده میخوام داشته باشم


نه خواهر واقعیه خودم گفته
کاره خوبی کردی خصوصی کردی من که اصلا به فامیل جماعت نمیدم
این سی دی بلاگی که من گفتم مالع خوده نی نی وبلاگه اما یادمه دانیال هم می گفت یه برنامه ایی هست می شه از وبلاگ کپی گرفت
shirin
22 فروردین 92 8:43
meli jooni webloge jadidet mobarakkkkkk, khoshhalam kardi ke belakhare oomadi , meli yadet bashe oon zaman o nasle ma aksare bacheha mese ma boodan hata baziya ta bachashoon pir ham mishod bahashoon mese ye bache raftar mikardan , ama meli mamane gole to hefazat o moraghebat az to ro baraye salem negah dashtane bachash entekhab kard ama to mikhay maniye khatar ro yad bedi ta khodesh khatr kone rasti ye chize gonde ham yadet bashe oona chand ta bache dashtan ama to yeki pas vaghte bishtari dari ta lahze be lahze kenaresh bashi , ama oona tarjih midadan began bache az nardeboon bala naro ta be kol khiyaleshoon rahat she , kholase hameye ina ro goftam ke begam bishtare mamana golan ama raveshashoon baham fargh dare va 10% ham natijeye raveshhashoon ham ba ham fargh dare , khodaish adam mamane khodesho ba in ghome moghol moghayese mikone , mige baba dame mamanaye khodemoon garm


قبول دارم هر مادری به پای مامانامون نمی رسه اما یه سری چیزا ته ذهنمون همیشه آزار دهندس بهتره با کسی مقایسه شون نکنیم

shirin
22 فروردین 92 8:45
rasti didi goftam beri iran mano yadet mire kheyli kheyli kam kar shodiya aghdas joon , va dovom inke age khoda bekhad inja dige axaye jadid az khodet ham bezar ye alame miboosamet


فاطی !!!!!!
این چه حرفیه می زنی ؟؟ مگه می شه تو رو یادم بره
تا حالا عید بود دیگه یواش یواش همه چیز داره به منواله عادی خودش برمی گرده
منیر
22 فروردین 92 23:29
که اینطور


بــــــــــــــــعله
محيا كوچولو
23 فروردین 92 2:55
خوب خاله اول خبر ميدادي بعد اسباب كشي ميكردي اينجا
از بابت اون نردبون هم خيلي حالا فكرتونو مشغول نكنيد
حالا ميكي بجاي شما هم ماجراجويي ميكنه


اینقدر کیف داره دیر کنی بعد بفهمی که چند نفر منتظرتن
آره اون تلافی من و هفت پشته منو می کنه
MahTaB
24 فروردین 92 0:39
سلام
سال نو مبارك
سال جديد با يه خونه جديد مباركه
ان شاء الله كه سالي پر از تغييراي خوب باشه
كاره خوبي كردي گلم
با كل حرفات موافقم



سلام مهتاب خانومی خیلی از اومدنت خوشحالم
ممنون برای شما هم سال تو مبارک باشه
بسیار بسیار ممنون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 فروردین 92 8:40
چه خوب که بالاخره ازت خبری شد. بابا فکر نمیکنی این دوستای دنیای مجازیت نگرانت می شن. ول کن این حرفا رو بیخیال. من هم وقتی عکس آرتین رو که داشت از میز غذاش میفتاد رو گذاشتم اینو بهم گفتن. اولش به من هم برخورد ولی خوب اونا نمیدونن که باباش از پشت مواظبش بوده و یا اگه خدای ناکرده بچه بخواد بیفته، حتما خودمون رو بهش می رسونیم و نجاتش می دیم.


فدات شم دوستی واقعی در دنیای مجازی
واقعا کی بیشتر از خوده ما نگرانشه ؟؟؟
سپهری
24 فروردین 92 9:50
حالا چرا خاله خرسه نمیاد بنویسه بازززززز؟


ههههههههه دستت درد نکنه حالا من شدم خاله خرسه ؟؟؟
زیبا جون واقعا با این بچه نمی تونم بیام تا می شینم میاد می گه برای من سی دی بذار
مامی کوروش
24 فروردین 92 11:10
کجا موندی پس ؟


همین دور و برم اما واقعا با میکی غیرممنکن شده بر ام
مریم مامان رادین
25 فروردین 92 19:30
عزیزم بیا تو بغلم...


اومـــــــــــــــدم
مامان کیان کوچولو
26 فروردین 92 2:07
عزیزم اشکالی نداره
سال جدید جای جدید
خونه جدید خیلی هم خوبه
تبریک می گم



ممنونم آره دارم به اینجا هم عادت می کنم
خاله ي اميرعلي
28 فروردین 92 16:06
سلام
من كاملا با نظر الهام جان مخالفم چون هر وبلاگ نويسي دوست داره از تك تك لحظه هاي شيره ي وجودش عكس بگيره و براش يادگاري بذاره تا وقتي بزرگتر شد بدونه چه لحظه هاو تصويرهاي به يادماندني در دوزان كودكيش داشته بدون شك اگه الهام جان براي بچش وبلاگ داشت اين حرف رو قطعا نميزد
من تو خيلي لحظه ها اميرعلي رو گذاشتم گريه كنه تا ازش عكس بگيرم!!!!!!!
به نظر من كاملا حق با توئه بايد بذاريم بچه ها مستقل باشن ديگه اون دوران گذشت كه بذاريم تو تنگنا زندگي كنن چون باعث ميشه به قول تو يه عقده اي به بار بيان
الهي كه هميشه موفق باشي


حالا فهمیدی چرا وبم رو عوض کردم