میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

همه هســــــتی من

روزهای پس از بابا دی

1392/3/19 10:39
نویسنده : ملی پناهی
335 بازدید
اشتراک گذاری

نوشتنممممممممم نمیاد گریه

نزدیک دو هفته ایی میشه که بابا دی رفته فکر رفتنش از خوده رفتنش سخت تر بود خیلی من و میکی روزهامون رو با هم پر می کنیم سعی می کنیم نذاریم بهمون سخت بگذره اما خوب گاهی هم سخت می گذره مثل هفته قبل که میکی مریض شد و عفونت دستگاه گوارشی گرفت این سخت ترین مریضی بود که تا حالا گرفته بود هنوز هم کامل خوب نشده و بهانه گیری و غذا نخوردن از عوارض این مریضی بود کلافه

پسرم به مهد کودکش عادت کرده دیگه خودش می ره بغله مربیش و منم با با خیاله راحت تری به آزمایشگاه می رسم آخ

همچنان بساط کار آموزی به راهه و هنوز نمی دونم موندنیم یا نه ؟ ؟؟ و  از ٨ میام تا ٢ عصر .

طی یک عملیات انتحاری نقاش آوردم  خونه رو دارم رنگ می کنم دیروز دادم تمام اون کاغذ دیواری گول گولی رو کندن هیچ کی از این موضوع خبر نداره حتی بابا دی ساکت

امیدوارم که چیزه خوبی از آب درآد ؛ سر خودی من شدم این روزهااااااااا چقدر خوبه آدم اینقدر خودش برای خودش قدرت داشته باشه ؛ امروز یا فردا هم دارم می رم یه ماشین بخرم خودم هم نمی دونم پوله همه اینا رو چه جوری جور کردم فقط اراده کردم هورا 

در اولین فرصت برمی گردم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سپهری
19 خرداد 92 10:43
عزیزم می دونم نبودنشون سخته ولی نزار اذیتت کنه نبودنشون میکی هم همین مریضی رو گرفت و یک هفته مریض بود عجب عملیات سنگین سنگین میای یک رنگی بخر زنونه که اقا دانیال اومد پا بخوره هاهاههاهاهاه بوسس


عاره رفیق مسی برداشتم 0 نارنجی 0 پا می خوره بدجوری
مامان محمدرهام جون
19 خرداد 92 12:34
سمانه مامان پارسا جون
19 خرداد 92 18:42
کم پیدا شدی ملی خانوم سر کار میری.
میکی جونم بهتر شده ؟
مبارک باشه نقاشی و ماشین خریدنت خانومی


فدات شم عزیزم
سعی می کنم بیشتر بیام
Aziii
20 خرداد 92 0:11
دقیقاً می دونم چی میکشی چون خودم هم بد جوری تنهام، لااقل تو میکی رو داری ولی من ...
خوب کاری کردی سرت رو گرم کن نذار تنهایی ادیتت کنه
میکی رو هم ببوس


منم یه روزایی تنها بودم بی میکی می فهممت
اما باید یاد بگیریم به کسی وابسته نشیم
مامان طهورا
20 خرداد 92 1:22
سلام عزیزم.
ای ول
کشته همین قدرتم. می دونی خیلی با حالی.
قربونت برم


فدات شم عزیزه دلممممممممممممممم
باحالی از تو دوستمه که منو شارژ می کنی
مامان کوروش (زهره)
20 خرداد 92 3:27
چه خانوم خود مختاریــــــــــــــ ماشالاااااااااااااااااااا


ما اینیم آبجی کله خر و یک دنده
مریم مامان رادین
20 خرداد 92 10:11
Yessssssssssssssss, That's it!


دست و جیغ و هورررررررررررررررا
منیر
20 خرداد 92 11:15
به به سلام علیکم ملاحت بانو
میشه لطفا به من هم یاد بدی چجوری در عرض دو هفته این کارهارو کردی
ما نیز وسوسه شدیم
ملاحت چک بی محل نکشیییییییییی
من چجوری بیام تا اونجا ملاقات آخه


عزیزم بپر تو ماشینت بیا اینوره جاده چالوس خوووو
چک بی محل نکشیدم اما وام بی محل گرفتم
ریحانه
20 خرداد 92 12:04
سلام عزیزم.

خیلی خوشحال شدم پست گذاشتی.
نگرانت بودم.

چرا میکائیل مریض شد؟؟؟؟؟؟
فداش بشم من دلم خیلی براش گرفت.

اگه خواستی بیاریش تهران بیا پیش من یه دکتر خوب پیدا میکنم.

ایشالا به سلامتی ماشین خوشـــــــــــــــــگل بخری.

من عاشق زنای مستقل هستم.
آفرین آفرین.

عزیزم حالا که میکی مریض شده زود زود بیا بنویس تا نگران نمونیم.

خیلی موابش باش.

دوستون دارم.


زود زود می نویسم فقط بخاطره تو
منم عاشقه توام
مامان کیان کوچولو
20 خرداد 92 15:59
اول :
دوم :
به خاطر اینکه به قول خودت قوی ششدی ...
همینجوری خوبه سخت نگیر و خوش باش گلم ..
ایشالله ک حال میکی جونم زودی خوب میشه


قدر قدرت و قوی شوکتی شدم من
عززیزم ممنونم
مامان گیسوجون
21 خرداد 92 0:17
جای همسری خالی نباشه ملی جونم
ان شاا... که خوشگل می شه سلیقه تو عالیه


فدات شم ممنون عزیزم
مری
21 خرداد 92 6:11
ملی جونم آفرین به این اراده ت خیلی خوبه ما زنای ایرانی خیلی به باباها و بعدشم به شوهرا وابسته میشیم اینجور کارا لازمه واقعا این ماشین خریدنه جالبه آفرین من سه ساله میخوام بخرم اما چون از طریق همسری میخوام اقدام کنم هنوز روهواس فقط وقتم داره هدر میره همین تشویق میکنم بازم ازین اقدامای انتحاری خوب بکن آفرییییییییین


الهی من فدات شم چقدر دلم برات تنگ شده کاری نداره تو هم شروع کن و کارت رو به هیچ مردی نسپار
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 خرداد 92 10:24
خدا بد نده. الهی تا الان خوب خوب شده باشه میکی نازنینم.
خیلی خوبه اراده این کارا رو داری. منکه میخوام آب بخورم باید به شوشو بگم. بنده خدا کاری نداره ها ولی من اینطوریم دیگه.


خوب شده خاله جون
تو هم اراده کن می تونی