میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

همه هســــــتی من

غیبت کبری

1392/4/11 19:38
نویسنده : ملی پناهی
377 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام 

نمی دونین چقدر دلتنگ تک تک تونم  تا حالا تو عمرم  اینقدر بی اینترنتی نکشیده بودم  کارام حسابی گره خورده بود بعد از اون احساس قدرت کاذب دمار از روزگارم در اومد نقاشمون حسابی بد از قول از آب در اومد کلا بساط زندگی کردن تعطیل بود چه برسه به اینترنت اومدن ، سوپروایزر لعنتی آزمایشگاه هم اینترنت رفتن رو برام منع کرد و من موندم درهای بسته 

بساط کارمون هم تموم شد روز پنجم تیر بهم اعلام کردن که من موندییم و شیرینی بخرم  روز نهم شیرینی خریدم و روز بعد مرخصی گرفتم تا کمی به کارای خونه برسم که یهو زنگ زدن و گفتن فعلا نیا !!! پرسیدم مشکلی پیش اومده گفتن : نه . حالا من موندم و یه علامت سوال بزرگ ؟

ماشین تیبا مون هم آماده است منتها باید مدارک ببرم واسه پلاک کردنش 

از میکی بگم که چی شده این روزا همش میاد بغلم می کنه بوسم می کنم هر پنج دقیقه یه بار بوسم می کنه بغلم می کنه بهم می چسبه 

حرف زدنش که عالی شده تمام رنگ ها رو می شناسه ماشین ها رو می شناسه اسم همه رو میدونه : بویا (پویا) ،  اپیده (سپیده ) ؛ اینا (سینا ) ؛ دایا ( دانیال ) ، اِلاله (الهه ) .

هر چیزی رو می بینه سلام می کنه الا به آدم ها : لَلو (سلام ) گلِ زرد ؛ للو وانی( وانت ) آبی .

دوباره برمی گـــــــــــــــــــــــــــــــردم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

منیر
11 تیر 92 20:34



منم قلب






مامی کوروش
12 تیر 92 14:41
یعنی چی خو می پرسیدی چیرا نیام ؟
مبارک باشهههه


آدم ها به شدت دو رو شدن دوســـــــتم
ممنونم
Aziii
13 تیر 92 12:35
سلام
اميدوار كارات زودتر روبراه بشه
لطفا از ميكي عكس بذارم دلم براش تنگيده


چشم از امروز بساط دوربین رو هم بر پا می کنم
منا مامان الينا
14 تیر 92 7:59
سلام به ملي و ميكي تيبا سوار!
ماشين
نو مبارك ، خوش ركاب باشه ايششششالا

حالا جريان اين كار تو آزمايشگاه چي شد؟ بالخره موندني شدي؟
عكس بعدي كه ميذاري بايد عكس ميكي و تيبا باشه ها منتظريييييم


مرسی قوربونت برم
بزودی عکس هم می ذارم
منا مامام الينا
14 تیر 92 8:01
ملي جون چرا ديگه به ما سر نميزني! اون وقتا كه يه نقطه بودي بيشتر از حالا كه دو نقطه اي شدي بهمون سر ميزدي!
با الينا قهر كرده ميكي؟


کی می تونه با مو طلایی قهر کنه
از وقتی دو نقطه ایی شدم تنبل شدم
سمانه مامان پارسا جون
16 تیر 92 11:39
کجایی خانومی؟

معلومه حسابی درگیری

مبارک باشه گلم




درگیر بودم بله اما الان بهتر شده همه چیز
ممنونم عزیزم


الی مامی آراد
16 تیر 92 13:28
مامان جونی خسته نباشیند بازم زودی پیش بیاین


چــــــــــــشم عزیزم
مریم مامان رادین
16 تیر 92 15:25
موفق باشی دوستم، دلتنگت شده بودیم...


قوربونت برم من
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 تیر 92 8:04
چی شد بالاخره می ری سر کار یا نه؟؟
خوبه میکی جون رنگا رو میشناسه. آرتین که رنگها رو بعد از ما تکرار میکنه ولی نمیشناسه



قراره برم عزیزم
میکی همه رنگها رو می شناسه آرتین هم بزودی یاد می گیره
مامان کیان کوچولو
19 تیر 92 0:52
عزیزم میدونم خیلی بدون نت بودن سخته اما ما همیشه به یادتیم .
به پست ها ی بی عکس عادت نداشتیم توی وبت ولی الان دیگه .........
دلم واسه میکی هم تنگ شده ...
ماشین هم مبارک ...
؟؟؟؟؟؟ علامت سوال هم ایشالله که تبدیل به جواب مثبت میشه عزیزم /

ممنونم عزیزم قوربونت برم

آوین
21 تیر 92 17:09
سلامممممممممممممم دلم یه دنیا هواتو کرده هنوز وضعیتم رو به سامان نیست دسترسی به اینترنت ندارم ولی همیشه به یادتم عزیزم ببوس گل نازتو


من که باهات قهرم بی معرفت لااقل یه زنگی بزن
مامی کوروش
22 تیر 92 0:23
ملی جوون کجایی؟
ماشینتون رو گزفتی به سلامتی؟
اوضاع کارت چی شد؟
یه خبر از خودتون بده پلیززز


می نویسم عشقم چشم
رها
22 تیر 92 2:48
دامادش كني الهي به وب من بيا منتظرم


ممنونم عزیزم
آدرس برام نذشته بودین که
مامان آرشیدا
23 تیر 92 12:30
مبارک ماشینتون باشه . انشاالله به سلامتی .
آفرین به میکاییل جون که هم شیرین زبون و هم با نمک
یادت نره به ما هم سر بزن


چشم عزیزم خدمت می رسیم
محيا كوچولو
24 تیر 92 17:56
سلام خاله جوني خوبين؟
تبريك براي تيباتون و آرزوي درست شدن وضعيت كاري تون و نقاشي خونه و...
فعلا بايد تا ميتونيد از شيرين زبونيهاي ميكي لذت ببريد


فدات شم فسقلی همچنان لذت می بریم مگه می شه از شما ها لذت نبرد
Nar joon
25 تیر 92 11:18
سلام ملي
اميدوارم تو و ميكي خوشمزه خوبين
خدارو شكرررر كه ماشينتون رو زود دادن. مباركت باشه
ما دو تا ماشين ثبت نام كرديم يكيش دو سال طول كشيد اونيكي پولش رو خوردن

خوشمزه رو ببوس


سلام عشقم خوبی ؟
من از خوده نمایندگی ثبت نام کرده بودن آخه
سمانه مامان پارسا جون
25 تیر 92 17:39
دلم واستون یه ذره شده ملی جون کجایید؟


همینجاییم زیر سایتون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 تیر 92 8:17
چی شد پس کجایید؟ دوباره رفتی سرکار؟ میکی جونم رو ببوس


اینترنت نداشتیم عزیزم
منیر
27 تیر 92 16:56
ملاحت.......................
به خدا دلم براتون یه ذره شد


عزیزم منم همینطور بزودی میام
مامان گیسوجون
28 تیر 92 18:21
عزیزم ماشاا... بهش خدا حفظش کنه
گلم کی هستی بزنگم؟
خصوصی داری


ما همیشه هستیم آبجی