میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

همه هســــــتی من

دلم برات هلاکـــــــــه

1391/6/9 19:15
نویسنده : ملی پناهی
246 بازدید
اشتراک گذاری

تو کی اینقدر شیرین شدی عسل مامان ؟؟؟ اینقدر خوردنی شدی که نمی تونم بگم چقدررررر !!!!

اینقدر شیرین کاریات زیاد شده که نمی دونم الان کدومشون رو باید بنویسم اینکه تا آهنگ می شنوی سرتو تکون می دی و باسنتو بالا پایین می کنی یا این که CD تموم می شه دستاتو میاری بالا می گی آع !!! یعنی تموم شد یا اینکه دستاتو بالا پایین می کنی می کنی می گی دو !! سه !!

یا تا تشنه ات می شه می گی : آبِــــــــه خودت شیشه تو برمیداری می خوری ، یا تا می گم عزیز دله مامان کیه ؟ سریع می زنی رو دلت می گی : مــَن یا اینکه می ری قابلمه می زاری زیر پات تا ببینی بالای کابینت چی هست که بتونی بهم شون بریزی ؛ وای خدا دلم برات هلاکـــــــــــــــــــــــــــه

 

اینم پهلوون خونه ما که می خواد کپسول گازو برداره

 

بگم چند بار تو روز می ری وان تو میاری می شینی توش به آب اشاره می کنی تا من برات پرش کنم

 

اینجا صدات کردم ازت عکس بگیرم دیدم خودت اینجوری وایسادی و ژست گرفتی

 

از برنج بازی خیلی خوشت میاد منم برات ریختم اینجا که کلی خوشت می اومد

 

 

پی نوشت : معتاد شدم مدتیه !!! اعتیاد شدید پیدا کردم عمرا هم حاظر به ترک نیستم ؛ چــــــــــــــرا ؟؟؟

واسه این !!!

محققان آمریکایی دریافتند که تاثیر لبخند کودک بر روی مادر به میزان تاثیر مواد مخدر است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)