میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

همه هســــــتی من

زبون بی زبونی

1392/2/12 2:25
نویسنده : ملی پناهی
364 بازدید
اشتراک گذاری

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم

همیشه اردیبهشت که می شه حال من خوب می شه ازهمه چیز  لذت می برم از تک تک ثانیه ها، از طولانی شدن روزها از هوا از درخت ها با برگ های سبز خوشرنگشون از کوچمون که حال و هوای خوبی می گیره و جون می ده واسه پیاده روی از گل های رز رنگی حیاطمون که سرو کله شون داره پیدا میشه از طالبی و گوجه سبز و میوه های تابستونی که از این به بعد نوبرونه دارن مهمون خونه هامون می شن ؛ از دانیال که نمی دونم چرا تو این فصل مهربونتر می شه از شیطونک کوچولوی خودم با اون موهای فرفریش از خونمون که این روزا خیلی نیاز به تعمیر داره و ما فعلا پولش رو نداریم از همه و همه لذت می برم و خدا رو شکر می کنم

مهرشهر -بلوار ملت شرقی

حیاط خونمون - مهرشهر

این روزا زودتر از خواب بیدار می شیم کارامون رو برنامه تره سعی می کنم سر ساعت به میکی غدا بدم میوه بدم شبا زودتر از قبل بخوابونمش روزهایی هم که می ره مهد دیگه راضی به نظر می رسه ؛ اینجا هم کیفش رو انداخته داره می ره

مثله قبل عاشقه هندونه است یا به قوله خودش نونه همینجوری که همیشه تو یخچال هست دیگه وقتی نونه باشه دائما تو یخچاله و انگشتش رو می کنه تو هندوونه بی نوا و اگه بتونه همونجوری میارش بیرون

وقتی هم که قابلمه برنج تو یخچال اضافه داریم که نگو بساطی داریم هی می ره میارش وسر آخر همه رو هم نقش زمین می کنه وقتی هم می خوام جمع شون کنم بازم خودش اول باید دست به کار بشه

عاشقه زبونه بی زبونی شم و عاشقه گیرایی بالای خودمم در درک مفاهیم گفتاریش !!!

هیچ توری توی خونه ما از دستش در امان نیست همه رو می کنه و از پنجره می ندازه بیرون عین این

امروز بچه ام رفته بود کنار پنجره و همه اش بهم می گفت : آبـــــــــــو !!! مامان آبو !!! منم که میخ اینترنت بودم با همون IQ کذایی می گفتم هاپو اومده و از جام تکون نمی خوردم وقتی رفتم دیدم زنبوری اومده تو خونه اندازه فیل و طفلی داشت منو حالی می کرد منم بیــــــــــــــــــــغ !!! اگه نیشش می زد چی ؟؟؟

دیروز همش به من می گه مامان !! دست !!! و دستاشو می ماله بهم جلوی W.C منم هی می برمش دستاشو می گیره زیر آب میام بیرون و دوباره و دوباره بعد از نیم ساعتی یهو فهمیدم طفلی P.P کرده و هی میگه : هوی آی کیو بیا منو ببر بشور

...

آهان راستی اینم از دسته گل روز زن بنده

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

shirin
12 اردیبهشت 92 3:37
maman meli joonam roozet mobarak to yeki az oon mamanai hasti ke vaghean in roozo bayad behesh tabrik goft mobaraket bashe golam , vay meli mashala mashala cheghade in pesaret banamake harf zadanesh harekatesh sheytanatesh , az hame mohemtar moohaye ferferish ke didanesh saadat mikhad ,


قوربونت برم من ممنونم روز شما خانوم محترم هم مبارک ( البته اگه بهت بر نمی خوره )
شیرین مادر بودن خیلی سخته من خیلی مامانه ناشی هستم و خیلی وقتها از دست خودم ناراحتم
تو خیلی خاله مهربونی هستی
shirin
12 اردیبهشت 92 3:41
vayyyyyyyy cheghade daste golet khoshgeleeeeee daste agha daniel dard nakone , rasti chera axe daste goleto nemizari facebook ziresham benevisi behtarin daste gole donya baraye behtarin zane donya??????


اطاعت امر انجام شد فورا
مامان طهورا
12 اردیبهشت 92 9:59
سلام عزیزم
وب جدید مبارک باشه.
میکی جونم می ره مهد چه خوب. خدا رو شکر خوشش اومده .
عزیزم روزت مبارک باشه

موهای میکی چقدر بلند و فر شده اصلا کوتاه نکردیشون؟


سلام دوستم
ممنونم عزیزم ؛ مهد برای هر دو مون بهتره
پنج شش ماهی هست موهاشو کوتاه نکردم
Nar joon
12 اردیبهشت 92 16:11
ملي جون روز مادر رو به تو كه مادر با اراده و قوي هستي تبريك ميگم
هميشه شاد باشي
قربون ميكي با اون مدل هندونه خوردنش و كيف مدرسه اش بوس


ممنونم عزیزم روز شما هم مبارک
MahTaB
12 اردیبهشت 92 20:55
سلام
خيلي خوشحالم از خوشحاليت
دوستم همه لحظه هات ارديبهشتي
واي از دست اي شيطون بلاي خوشگلت
يه واسه ميكي


ممنونم عزیزم چه دعای خوبی
همه لحظه های شما هم اردیبهشتی
ریحانه
13 اردیبهشت 92 15:49
سلام عزیزم...

خدارو شکر که همه چیز روبراهه.

واست خوشحال شدم.

واقعا اینترنت بد چیزیه.. منم گاهی وقتا همینجوری میشم.

روزتم مبارک.


ممنونم عزیزم تو خیلی ازم بی خبری
اما من اینترنت تنها چیزی که دارم که هیچ وقت ذره ایی از عشقم بهش کم نمی شه
راست می گی روزه خودت مبارک
مریم مامان رادین
13 اردیبهشت 92 22:00

مــــــــــلی دست گلت و هوای اردیبهشتی گوارای وجودت
وای چه بامزه بود این "ابو"


مرسی عزیزم خوشگلم
می خواسته بگه زنبور می گفته ابو
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 اردیبهشت 92 9:12
قربونش برم چه خوشگل داره خرابکاریهاشو تمیز میکنه. راستی ملی جون از مهدش راضی هستی؟ آرتین دوباره مریض شده. احساس میکنم خوب بهش نمی رسن. میخوام مهدش رو عوض کنم. دارم جستجو میکنم.
راستی چقدر شهریه میدی؟


عزیزم من از مهدش خیلی راضی ان برخوردشون که خیلی خوبه خدا رو شکر مریض هم نشده
من تا 12.5 -1 میذارم 250 با ناهار می شه 270 تا 350
سپهری
14 اردیبهشت 92 9:54
ای جونم فداش بشم نه من خوب میگیرم میکی چی میگه اتفاقا همه میگن اون دو کلمه گفت تو دو جمله میگم مادرم دیگه !!!!


قوربونه خودتو مادری کردنت
مامي کوروش
15 اردیبهشت 92 8:26
ما هم عليرغمدحساسيت به اين فصل ، از ارامش و خوشي ات خوشحاليم !! عزيزمممممم قربون تو و اون کوله پشتي ات اخه . ملي تو عکس ها سنش بيشتر نشون مي شه نباتتتتم


فدات شم عزیزم دعا کن آرامشش پایدار باشه چون به شدت آخر هفته نگرانه بهم خوردنشم
آره خودم هم با دیدنه عکسه متوجه شدم
مری
16 اردیبهشت 92 8:21
سلااااااام وب جدیدت مبارک همه رو یه جا دیدم چقدر از دیدن تو و میکی جون شاد شدم واااای که چقدر حرف داشتم سر هر کدوم از عکسهات بخصوص عیدیا اما خب دیگه گذشته ملی جون آرتین چندروز با علاقه رفت مهد و یهو زده شد روز آخر اینقدر گریه کرد که خودمم نمیخواستم ببرمش بعدهم دیگه نبردم دیگه به این نتیجه رسیدم مهد خوب کیمیاس کم پیش میااد واقعا دلسوز و از دل و جون کار کنن دیگه کلا بیخیال مهد شدم امیدوارم مهد میکی ازون عالیاش باشه
آرزو میکنم آرامشت همیشگی باشه و مداوم


عزیزمممممممممممم
چقدر دلم برات تنگ شده بود یه عالمه
خوب حرفاتو می گفتی خووووووووو
من مثله تو خیلی حساس نیستم تو خیلی مامانه خوبی هستی
دعا کن نیان آرامشمو بهم بزنن
منیر
16 اردیبهشت 92 13:07
ای جووووووووووونم میکی نازم
فدای اون هندونه خوردنت ، فدای اون دستای کوچولو که داره جارو میزنه
کی میشه من تو رو بغلت کنم و بچلونمت
ملاحت جونم چطوره ، خوبی خوشی خواهر
دلم براتون تنگ شده ، به خدا خیلی سرم شلوغه ، خودت بهتر میدونی
دلم میخواد بعد امتحانا چند روزی بیام تهران بمونم
اومدم که حتما تو و مونا رو میبینم
دعا کن که ردیف بشه
دوستتون دارم


میشه بعد از امتحانا لطف کنی بیای چند روز خونه ما دور هم باشیم خوش می گذرههههههه
ما هم دوستتون داریم
الی مامی آراد
16 اردیبهشت 92 14:18
عاشق هندونه خوردنتم


مرسی خاله جون ما هم عاشقه شوماییم
آسمونی ها
16 اردیبهشت 92 14:22
سلام ملی عزیزم

خوبی؟

چرا پیشم نمیای؟!




ببخشید
کلا خیلی کم میام بعدش هم رمز کذایی رئ ندادی بهم خووووووو
مریم مامان بهراد و اراد
18 اردیبهشت 92 1:16
قربون این میکی ناز برم من که اشنقدر شیرینه کارا و شیطونیهاش منو کشته بوس بوس


خاله ما همچنان مشتاقه دیدار شماییم
مامان محمد مانی
18 اردیبهشت 92 17:42
روزت مبارک دوستم.
ماشالله به این میکی که مثل مانی من شیطونه.
چه کوچه با صفایی دارید


ممنونم عزیزم
ههههههه ابن بچه ها همشون عینه همند
آره من عاشقه کوچه مونم