میکاییلمیکاییل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

همه هســــــتی من

میکی از خرداد تا تیر

1392/4/31 20:56
نویسنده : ملی پناهی
402 بازدید
اشتراک گذاری

 

ار اونجایی که قول داده بودم زود برگردم گفتم الوعده !!! وفـــــــــا !!!

میکی رو فرستادم مهد اومدم سروقت دوربین ، چند تا عکسی رو که زحمت کشیده بودم تو این دو ماهه اخیر انداخنه بودم رو ریختم تو کامپیوتر و آپلود کردم اینجا

 

جمعه 24 خرداد مرکز خرید پروما - کرج

میکی عاشق پنگول شده بود و همه اش داد می زد پنگـــــــــــو !!! و باهاش دست می داد

پروما - 23 خرداد

اینم کابوی جوان !!!

پارک هامون - 25 خرداد

هر وقت می ریم پارک می ره یه چیپس یا پفک با یه آب برمی داره می شینه رو صندلی می خوره میدونم که برای بچه خوب نیست اما اینو بوفه پارک باید بفهمه که همه می چینه جلوی چشم بچه ها

میکی و پسر خاله محمد - 27 خرداد

یه روزغروب که خیلی دلمون گرفته بود محمد یا به قوله میکی مَمَمَ اومد سراغمون رفتیم پارک

میکی و مامان - 27 خرداد - پارک خانواده - کرج

اینم میکی و مامانش

25 تیر - خونمون مشغول چیدمان وسایل

یه روز هم بعد از یک ماه موقع چیدن وسایل دوربین پیدا شد و مجددا شروع کردم به عکاسی در زوایای مختلف

از پایین

در حال بدو بدو و ورجه وورجه

در حال خنده های شیطونکی

28 تیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بابایی
31 تیر 92 14:28
ای جان بابا !!!! فدات


الی مامی آراد
31 تیر 92 14:44
قربووون اون خندهای شیطونیت بشم دل آدم براش ضعف میره


وای مرسی خاله جون
مریم مامان رادین
1 مرداد 92 11:27
ای جونــــــــــــم فسقــــــــــلکی خیلی عکسهای خوشگلی بود!


مرسی خاله جون جونی
زینب
1 مرداد 92 18:41



مامان کیان کوچولو
2 مرداد 92 12:46
عزیز دلم خیلی خوشحالم که بلاخره بعد از این همه وقت میکی خوشگله رو میبینم ...

عزیزم خسته نباشی واقعا اتاق قرمزه که خیلی خوشگل شده .... رنگش محشره ..


سپاسگزارم عجقم
Aziii
3 مرداد 92 11:00
ای جونم
چه پسری
مامانش من این پسرتو ببینم میچلونمش


ای جوووووووون مرسی
مامی کوروش
7 مرداد 92 14:57
عزیزمممم قربون اون لبهای پفکی ات برم من اخه . ملی جونم لطفا بیشتر بنویس

چــــــــــشم
مامان محمد مانی
8 مرداد 92 16:01
چه عجب
از بس آپ نکردی منم نمی آمدم.............. امروز که آمدم و دیدم آپ کردی کلی شاد شدم.
راستی مبارک ماشین باشه عزیزم. انشالله همیشه شاد باشید.
راستی یه عکس از انه بگذار ببینیم جای اون کاغذ دیواریها چه کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ای جونم سر بزن از این به بعد زود به زود میام چشم عکس هم می ذارم
سپهری
9 مرداد 92 10:03
قربون پسر فدای شیرین بازی و نصف جعبه دستمالش بشم من.شرمنده ما دو تا نظر داشتییییم پس کو نظرات دیگه ما؟ آیا؟ نیست شدن آیا ؟


ایجونمی خاله جووووووووون
عزیزم یه دونه نظر داده بودی جوابتم داده بودم به جایی دکمه تایید رو بزنم دکمه حذف رو اشتباهی زدم و کلی شرمنده ات شدم و غصه خوردم اما سودی نداشت بازم ببخشید یا بقول میکی ببعید
Narine
12 مرداد 92 0:50
Meliiii aksa cheghadr shirin o banamakeh,
Meli cheghadr laghar shodi !
Mishe yekam havaye khodet ro bishtar dashteh bashi lotfan


قوربونت برم من عزیزم
ممنون که میای بهمون سر می زنی
الان 3 کیلو چاق شدم نگرانم نباش
آسمونی ها
15 مرداد 92 1:47
عزیـــــــــــــــــــــزم
چقدر میکی چهره ش عوض شده! شیطنت میبارهــــــــــا!!!

ملی خودت هم خیلی به نظرم لاغر شدی، درسته؟

آقای پدر برگشتن به سلامتی؟

الهی همیشه شاد باشی . . .

آبجی کوچیکه جونم سلام
می بینی قیافه اش آخره شیطنته
نه همون وزنه سابقم عزیزم
آقای پدر هم نه نیومده

سمانه مامان پارسا جون
19 مرداد 92 23:02
سلام ملی جون
دلم واستون یه ذره شده بود
قربون میکی جون با اون خنده های خوشگلش
راستی عیدتون هم مبارک


مرسی عزیزم
منم دلم براتون خیلی تنگ شده
فدات شم عید شما هم مبارک